Stop voordracht Guido van Woerkom

Ondergetekende verzoeken de Kamercommissie voor Binnenlandse Zaken de voordracht van Guido van Woerkom, als Nationale Ombudsman in te trekken. Wij achten de heer van Woerkom ongeschikt als Nationale Ombudsman ivm gedane uitspraken (liever niet dat mijn vrouw in een taxi stapt, want er zou 'wel eens een Marokkaan achter het stuur zou kunnen zitten'.) in het verleden. Een Nationale Ombudsman dient neutraal te zijn en de belangen van alle Nederlanders te kunnen vertegenwoordigen. Integriteit en geloofwaardigheid van Guido van Woerkom is in het geding. Wij achten dat de heer van Woerkom deze functie niet naar behoren kan uitvoeren.

Vul het onderstaande formulier in om deze petitie te tekenen die is aangemaakt door Mohamed Azahaf. Alle informatie die je opgeeft op dit formulier zal door de maker van de petitie te zien zijn.