Tegen ophalen restafval om de 4 weken (Tholen)

Vanaf januari 2017 zal de gemeente Tholen een wijziging doorvoeren m.b.t. inzamelen van restafval. Voortaan zal de grijze kliko eens per vier weken worden geledigd. Gezien er bij vele gezinnen de grijze container na twee weken al tot aan de rand gevuld is lijkt mij dit geen goed plan.

laat u stem horen, en vul deze online petitie in om samen een vuist te maken tegen deze foute beslissing van de door ons gekozen volksvertegenwoordigers. gemeente Tholen! de bak is niet vol maar de maat is vol!!!!!!

Wellicht kunt u zich voorstellen dat u in de zomer maanden een heerlijke barbeque heeft gehad in week 1, en het restafval dan nog 3 weken in uw tuin moet staan u moet er toch niet aan denken, of een gezin met kleine kinderen in de luiers, en zo zijn er nog vele voorbeelden te noemen.En wat te denken van illegale dumping in onze mooie polders, dit willen we toch niet.

Dus kom in actie en steun deze petitie, laat uw stem horen, ons streven is om minimaal 10.000 tegen stemmers te verzamelen in twee weken dus zeg het tegen iedereen.