Teken petitie gebedsruimte Spaarne Gasthuis(ziekenhuis) Haarlem

Beste lezer,

Allereerst bedankt dat u een moment van uw kostbare tijd neemt om dit te lezen. (Moge Allah swt hier u voor belonen)

Het Spaarne Gasthuis in Haarlem heeft momenteel een ruimte waar gebeden kan worden en daar zijn wij natuurlijk heel erg blij mee, maar er is echter een grote behoefte naar een echte gebedsruimte.

Graag schets ik de huidige situatie van de ruimte:  de ruimte heeft de grootte van een wc, sterker nog de ruimte werd voorheen ook gebruikt als toiletruimte. De ruimte kan gesloten worden met een schuifdeur, maar in de avond is er geen verlichting, waardoor je in het donker moet bidden of genoodzaakt bent om de deur op een kier te laten. Doordat de ruimte zo klein is, zijn mensen genoodzaakt om op elkaar te wachten, terwijl het gebed samen en op tijd verrichten zoveel mooier is.

Lieve lezer, bezoeker of collega van het Spaarne Gasthuis, om dit te kunnen verwezenlijken hebben wij jouw hulp nodig. Teken de petitie zodat wij sterker staan als wij de aanvraag bij de raad van bestuur gaan indienen.