The100 con nl

Ben jij ook zo weg van de hitserie The 100 en zou ook jij graag de cast leden willen ontmoeten? Onderteken dan deze petitie met jouw naam, woontplaats en e-mailadres! Je kan er voor kiezen dat je handtekening niet openbaar wordt gezien maar wel op de lijst kom te staan! Druk dan op het knopje 'handtekening openbaar' zodat jouw handtekening niet meer openbaar is! Comic Con Rotterdam was een groot succes met Lindsey en heel veel fans waren er blij mee. Waarom dan niet een The 100 con? ALLEEN ONDERTEKENEN ALS JE VAN PLAN BENT TE KOMEN!!

This is for a con in the Netherlands!
Are you a fan of the hit tv show the 100 and would you like to meet the cast members? Sign this petition with your name, home town and e-mail! If you don't want anyone to know who you are / where you live you can push the button 'handtekening openbaar' or signature public'. But a quick reminder, this is for a con in the Netherlands. Comic Con Rotterdam was a great succes with Lindsey and a lot of fans loved it. So why not a The 100 con? ONLY SIGN THIS IF YOUR PLANNING TO COME!

The Con Factory is een bedrijf dat conventies organiseert in Nederland. Ze zijn momenteel alweer met de derde Wolfcon bezig, een conventie met de acteurs van Teen Wolf. Meer informatie over The Con Factory vind je op wolfcon.theconfactory.com Om op de hoogte te blijven van alle cons en winacties kun je ze volgen op twitter @theconfactory of lid worden van de fb groepen Nederlands facebook.com/groups/9509632 Engels facebook.com/groups/1515694 Instagram: @theconfactory Fb page: m.facebook.com/The-Con-Factor

The Con Factory is a company organising conventions in the Netherlands. At the moment they are already working on the third Wolfcon, a convention with the actors from Teen Wolf. More information about The Con Factory can be found at wolfcon.theconfactory.com To stay up to date considering all their cons and givaways you can follow them on twitter @theconfactory or become a member of the facebook groups Dutch facebook.com/groups/9509632 English facebook.com/groups/1515694 Instagram: @theconfactory Fb page: m.facebook.com/The-Con-Factor

Instagram: @The100connl

Twitter: @The100connl

Uw e-mailadres zal niet op onze site worden gepubliceerd. De auteur van de petitie zal echter alle informatie te zien krijgen die u op dit formulier noteert.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Controleer alstublieft uw mailbox (en spambox).