The Seed huiskamer moet blijven

Het afgelopen jaar is de huiskamer van The Seed in de Pijnackerstraat uitgegroeid tot een creatieve broedplaats voor velen. Het is een plek waar creativiteit en samenwerking voorop staan, waar het voelt als thuiskomen en je de vrijheid hebt om te experimenteren met verschillende vormen van kunst: muziek, beeldend en schrijven.

Het is een van de weinige plekken in Rotterdam waar open-minded creative souls samen kunnen komen en elkaar kunnen inspireren zónder drempel, want iedereen is welkom ongeacht wie je bent of wat je doet.

Hierom vinden wij het geheel onterecht dat the Seed per 24 mei uit zijn huiskamer wordt gezet.

We voelen dat we als organisatie èn als bezoekers niet serieus worden genomen in hetgeen wij doen/gedaan hebben op deze plek. We zijn van mening dat we onterecht benadeelt worden door de omgeving. Wanneer The Seed, bestaande en in leven gehouden door vrijwilligers, zonder overleg per 24 mei uit zijn thuis wordt gezet zal deze creatieve ontmoetings- en inspiratie plek door vroegtijdige uitzetting verdwijnen!

Door deze petitie te ondertekenen steun ik The Seed bij zijn bezwaar tegen het opzeggen van de huur per 24 mei en ben ik van mening dat The Seed onterecht uit zijn huiskamer wordt gezet!