Toon moet in Halle blijven!

Twee weken terug kwam het bericht dat de salesianen van Don Bosco de stad Halle komende zomer moeten verlaten. Ze worden ergens in Vlaanderen in een ander instituut geplaatst om daar hun voor de rest van hun leven te blijven. Het is ontzettend jammer dat ze Toon Gyselbrecht van ons willen wegnemen. Hij is onze vriend en we willen niet dat hij vertrekt. We hebben de indruk dat alles boven zijn hoofd beslist wordt. Toon wil Halle niet verlaten. Wordt er wel naar hem geluisterd?

Het wordt tijd dat de vrienden van Toon van zich laten horen! Iedereen die Toon kent, weet dat hij een fantastische man is. Het is onbegrijpelijk dat ze hem zouden verplichten Halle te verlaten. Onderteken daarom deze petitie om het signaal te geven dat Toon in Halle moet blijven!

740679_501509399919570_1246134960_o.jpgHet bericht dat Toon ons ging verlaten, sloeg bij ieder van ons in als een bom. We kennen Toon al jaren. Hij is niet zomaar een salesiaan die in Don Bosco woont. Hij is een vriend waarop we steeds kunnen rekenen.

We willen dat Toon niet verhuist naar een vreemde stad. We weten dat Toon het liefst van al hier in Halle wil blijven. En dat is ook normaal. Hij heeft zijn leven hier gedurende 64 jaar opgebouwd, hij heeft zoveel mooie zaken gerealiseerd in Don Bosco en op het speelplein. Bovendien wonen hier ook zijn vrienden met wie hij optrekt. Jong en oud kent hem. Hij heeft zoveel voor Halle betekent. Wat zal er met Toon gebeuren als hij naar een vreemde stad zou moeten verhuizen? Dat is een vraag die we ons liever niet stellen.

Onderteken mee deze petitie en geef samen met ons het signaal dat Toon in Halle moet blijven!

Like de Facebookpagina: https://www.facebook.com/Toonblijft/?fref=ts