Uitstel verhuizing JvO

Het huidige plan van de schoolleiding is dat we rond de voorjaarsvakantie gaan verhuizen naar de Zangvogelweg. Daar zouden we tot de zomervakantie blijven. Deze periode valt echter tegelijk met twee examenweken van de zesde klas: de SE-week en het centraal examen. Bovendien is de voorjaarsvakantie een vrij korte periode om een hele verhuizing te regelen, wat waarschijnlijk zal resulteren in veel chaos, iets wat de zesdeklassers(en natuurlijk alle andere leerlingen!) niet kunnen gebruiken.

Met deze petitie willen we bereiken dat de verhuizing van het JvO naar de Zangvogelweg wordt uitgesteld tot na het centraal examen, zodat de zesdeklassers gewoon hun school kunnen afmaken zonder te veel gedoe.

Uw e-mailadres zal niet op onze site worden gepubliceerd. De auteur van de petitie zal echter alle informatie te zien krijgen die u op dit formulier noteert.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Controleer alstublieft uw mailbox (en spambox).