van_rooseveltstraat_barneveld

Omdat vele mensen dit een gevaarlijk punt vinden, willen we met handtekeningen laten zien aan de gemeente hoeveel mensen hier de ernst van in zien en hoe groot het probleem dus eigenlijk is. Er zijn zoveel mensen die wel iemand kennen of zelf zijn aangereden. Ook gaat het heel vaak net op het nippertje nog goed. Er word enorm veel gebruik gemaakt van deze oversteek en vooral door heel veel kinderen en ouders, maar ook alle mensen die richting het dorp fietsen maken gebruik van deze oversteek. Wij hopen dat door een grote hoeveelheid handtekeningen de gemeente door heeft dat er iets aan gedaan moet worden en er weer serieus naar een oplossing gekeken gaat worden. Het gaat hier niet om wie er schuldig is, fietser of automobilist, maar om het feit dat er iets aan gedaan moet worden!

Vind u ook dat deze oversteek gevaarlijk is en dat er iets aan gedaan moet worden? Teken dan deze petitie en zeg het voort!