Vegetarische spekreepjes moeten gewoon zo blijven heten omdat er helemaal geen sprake is van verwarring bij Vegetarische producten, omdat die per definitie NIET van vlees zijn!!!

De NVWA heeft de Vegetarische Slager gesommeerd de namen van veel vleesvervangers te vervangen door namen die niet voorkomen voor vleesgerechten, maar Vegetarisch is Vegetarisch en per definitie niet van Vlees!!! En waarom mogen vegetariers niet weten op welk vleesgerecht de vleesvervanger lijkt? Dit is discrminatie. Waarom mag een Negerzoen dan wel een Negerzoen heten als er helemaal geen negerzoen in het artikel zit? https://nl.wikipedia.org/wiki/Negerzoen en waarom mag Borsthoning zo heten terwijl die niet van borsten is gemaakt? https://nl.wikipedia.org/wiki/Borsthoning en ditzelfde geldt ook voor Borstplaat: https://nl.wikipedia.org/wiki/Borstplaat_(snoepgoed) En waarom mogen snoepjes Kikkers en Muizen heten als er helemaal geen dier aan te pas komt? En waarom mag een Lange Jan zo heten als er helemaal geen mens in verwerkt zit? https://nl.wikipedia.org/wiki/Lange_Jan_(snoep) En waarom mag een Mozartkugel zo heten als Mozart er helemaal niets mee van doen heeft? https://nl.wikipedia.org/wiki/Mozartkugel. En waarom mag een snoepje Napoleon heten als Napoleon er helemaal niets mee van doen heeft? https://nl.wikipedia.org/wiki/Napoleon_(snoepje) en ga zo maar door!!!!!