Verkeersveiligheid: Aanpassingen Diepenheimseweg Neede

Naar aanleiding van gevaarlijke verkeersituaties en ongevallen  op de Diepenheimseweg, heeft een groep buurtbewoners gemeend actie te moeten ondernemen om de verkeersveiligheid onder de aandacht te brengen van de provincie. De eerste contacten hiervoor zijn al gelegd. De buurtbewoners hebben reeds een aantal voorstellen ter verbetering van de verkeersveiligheid voorgelegd aan de provincie (o.a. bomenkap, grasklinkers, snelheidscontroles, snelheidssignaleringspalen, reflectoren overstekend wild, waarschuwingsborden, diverse snelheids beperkende maatregelen). Om zoveel mogelijk medestanders te krijgen is er in de directe omgeving een handtekeningenactie gestart. Om nog meer en zoveel mogelijk steun te krijgen van buurtbewoners en natuurlijk ook de gebruikers  van de Diepenheimseweg  is deze petitie aangemaakt.

Wil jij ook dat de Diepenheimseweg veiliger wordt? Vul dan je gegevens in en onderteken deze petitie!!

Delen op social media (Facebook, Twitter etc.) wordt zeer gewaardeerd!