Verkeersvriendelijke Boetestraat

BSGO De Spreeuwen heeft de voorbije jaren al verschillende stappen ondernomen om de schoolomgeving verkeersvriendelijker te maken.

Zo werd een voetpad aangelegd en extra verkeersborden geplaatst aan de Auwegemvaart, ter hoogte van de school. Ook werd een vernieuwde gesignaliseerde oversteekplaats voorzien aan de Battelsesteenweg, waar ondertussen dagelijks vrijwilligers staan om veilig te helpen oversteken.

Rest er nog één knelpunt, de Boetestraat. Ook daar ijvert De Spreeuwen al jaren voor een veiligere verkeerssituatie. Onze vraag is de straat zo verkeersvriendelijk mogelijk maken voor àlle weggebruikers.

Met deze petitie willen wij tonen dat deze bezorgdheid leeft bij ouders, grootouders, maar ook kinderen van de school en bewoners van de straat. Met jullie draagkracht willen we de huidige verkeersonveilige situatie bespreekbaar maken bij het stadsbestuur zodat we samen met hen op zoek kunnen gaan naar een oplossing.

Help ons en teken deze petitie! Wij hebben uw steun nodig!