Verzetten Se3 afdeling Havo-Vwo

Geachte Strabrecht College.
Wij leerlingen van Havo/Vwo zijn het er niet mee eens dat wij onze Se3 meteen na de carnavals vakantie moeten maken (11-3-2019 tot 15-3-2019). Afdeling Mavo heeft gelijk met ons Se1 en Se2 gemaakt en nu mag Mavo Se3 3 weken later dan ons maken (1-4-2019 tot 5-4-2019). Wij weten dat het Strabrecht College zelf mag bepalen wanneer Se3 moet worden gemaakt en wij vragen dan ook om een beetje sympathie en medewerking van Strabrecht’s kant om onze Se3 te verzetten.

door het ondertekenen van deze petitie stem je er mee in dat de Se3-week wordt verzet, na dezelfde datum als Mavo.

Door te tekenen geef ik Amber Walravens toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.