Voor een veilig doorlopend voetpad langs de Margrietstraat / Plein 983 / Harpstraat Arkel

Kom in Actie!!! En teken deze petitie voor 1 juni 2018Voorbeeld_veilig_voetpad_voor_dummies.jpg

Voor een duidelijk en veilig doorlopend voetpad langs de Margrietstraat / Plein 983 / Harpstraat naar o.a. de Brede school en het Multifunctioneel centrum De Lingehof Arkel.

Na oplevering van het Plein 983 door de gemeente Giessenlanden  willen we via deze petitie pleiten voor een veilige route voor alle kinderen en andere voetgangers, langs de Margrietstraat / plein 983 / Harpstraat aan de kant van het grasveld, richting de Brede school en het Multicultureel centrum de Lingehof te Arkel en omgekeerd.

Er zijn al verschillende ongelukken gebeurd en nog ziet de gemeente de noodzaak van een veilige route niet in. Bij het oude plein was er een duidelijk voetpad waar je de kinderen veilig alleen naar school kon laten lopen, deze is nu totaal verdwenen.

Met deze petitie willen wij de gemeente laten zien dat dit de wens is, van de inwoners uit het dorp Arkel en deze gaan we na 1 juni 2018 aanbieden aan de gemeente Giessenlanden die verantwoordelijk is voor dit ontwerp.

Jeannette , Kim, Kitty EHBO afd.Arkel    Neem contact op met de schrijver van de petitie