Voorkom sluiting nieuwe poort in Brielle

Hallo iedereen, het is toch van de zotte dat een school zoals de Nieuwe Poort in Brielle gesloten zou gaan worden. Een school die zoveel doet voor kinderen die nou net dat beetje extra aandacht nodig hebben die ze op een gewone school niet krijgen omdat die klassen veel te vol zijn. Onze kids die daar goed aarden en hun draai gevonden hebben. Dit is ook zeer te zien in de resultaten die ze boeken. Volgens de PRIMO is het niet zeker dat er volgend jaar en de jaren daarop wederom genoeg leerlingen zullen zijn om deze school te laten draaien, en dan zou het de bedoeling zijn dat onze kids of naar Spijkenisse of naar Hellevoetsluis zouden moeten. Ook deze scholen zitten vol. Dat is uberhaupt geen optie.

Teken alsjeblieft deze petitie en help ons te voorkomen dat de Nieuwe Poort moet sluiten