Vosselaar Antwerpsesteenweg 63

Stop Bouw 17 Appartementen in Groene Gordel Vosselaar!

Aan de Antwerpsesteenweg 63, hoek Molenstraat, Kerkstraat, te Vosselaar                                                                              is men van plan een prachtige Villa uit de jaren 30 te slopen. Dit om 17 appartementen te bouwen.                                                              De Villa is een “vastgesteld bouwkundig” erfgoed. Dit statuut betekend niet dat het ook beschermd is.                                                                                                          Het geheel zal een immens gebouw worden. Begane grond plus 3 etages 13,5 mtr. t/m de nok, 35,25 mtr. breed, 22,65 mtr. diep. Verstedelijking in de ruimste zin van het woord!                                                                                                         Bent u ook tegen dit plan, dan maak bezwaar door deze petitie te tekenen.                                                                             Vosselaar moet leefbaar blijven!

C9733FA5-569E-4399-B678-3FBA382CA4B72.JPG

Uw e-mailadres zal niet op onze site worden gepubliceerd. De auteur van de petitie zal echter alle informatie te zien krijgen die u op dit formulier noteert.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Controleer alstublieft uw mailbox (en spambox).