Vrije keuze! (vaccinaties)

Voor het tweede jaar op rij is er een daling te zien in het aantal ouders die hun kinderen laten vaccineren. Hierdoor loopt de farmaceutische industrie miljarden aan inkomsten mis. Dus worden er stappen ondernomen de overheid te overtuigen het vaccineren te verplichten.

De reden dat er een daling te zien is in het aantal ouders dat hun kind laat vaccineren is omdat ouders steeds beter geïnformeerd zijn dankzij het internet.

Ouders lezen de verhalen van de miljoenen levens die verwoest zijn door de vaccinaties. Ik zou hier de links van talloze onafhankelijke onderzoeken kunnen plaatsen die aantonen dat vaccins biologische gelinkt kunnen worden aan: autisme, astma, m.s., a.l.s., Alzheimer, diabetes type 1, vasculitis, encefalitis ect.

Het is echter niet de bedoeling van deze petitie om iemand te overtuigen van het wel of niet laten vaccineren van hun kinderen. Het gaat om de vrije keuze daarin.

Als een staat kan bepalen wat wij in ons lichaam moeten stoppen, heeft deze teveel macht. Het is in onze geschiedenis vaker voorgekomen dat mensen geen keuze hadden over wat er in hun lichaam geïnjecteerd werd. Eén van de meest bekende voorbeelden was tussen 1940/1945. Het zal geen betoog hoeven dat dit geen goede  perioden in onze geschiedenis was.

Niet alleen is geen zeggenschap hebben over wat er in ons lichaam gaat in strijd met de mensenrechten, maar wat blijft er nog van vrijheid voor ons over als zelfs dat wordt afgepakt??!!

In bepaalde Staten in Amerika worden ouders en hun kinderen onder begeleiding van militairen met machinegeweren naar de vaccinatie-bureau's geëscorteerd. Is dat de toekomst die wij hier willen zien?!?!

Ook mensen die heilig overtuigd zijn van het nut van vaccinaties zullen toch ook graag hun eigen keuzes hierin willen hebben. Het maakt ook niets uit wanneer een ongevaccineerd kind naast een gevaccineerd kind in de klas zit. Het gevaccineerde kind is immers beschermd..... Toch!!

Teken deze petitie voor het behouden van vrije keuzes over uw eigen lichaam. Als dat er niet meer is, is er niets meer over.