W817 Reeks 1

We zijn allemaal opgegroeid met W817. Nog steeds genieten we van de geniale serie en we gooien te pas en te onpas met oneliners in het rond.

De eerste reeks dateert al van 1999! De echte fans van het eerste uur weten natuurlijk dat Ketnet de serie pas uitzendt vanaf reeks 2. Uit contacten met Ketnet is bekend dat reeks 1 niet wordt uitgezonden omdat het niet gepast is voor de Ketnet-kijker. Maar, wacht eens even: velen onder ons willen zo graag zien hoe het allemaal is begonnen met onze favoriete kotbewoners. Daarom deze petitie! Teken ze, en hopelijk kunnen we binnenkort allemaal genieten van een aantal topafleveringen.

Vul het onderstaande formulier in om deze petitie te tekenen die is aangemaakt door -. Alle informatie die je opgeeft op dit formulier zal door de maker van de petitie te zien zijn.