Waarschuwing logo voor huisdieren op producten waar XYLITOL/E967 inzit.

ROY_BANNER.jpg20864608_1524850484242651_1346186940_n.jpg20729268_331421803976521_7402986043073595025_n.jpghttps://www.facebook.com/groups/1724210384481470/ Teken deze petitie, voor een veiligere leefomgeving voor onze huisdieren.
Suikervervangers, en met name XYLITOL/E-nummer: E967, zijn veilig voor de mens, maar zeer giftig voor onze huisdieren. En met name voor honden, die daar zeer gevoelig voor zijn.
De meeste mensen zijn hier totaal niet mee bekend, wat fatale gevolgen kan hebben voor uw huisdier. Er zijn al vele honden overleden aan een xylitolvergiftiging. Om aan te geven hoe gevaarlijk het is. overgenomen van het dierenziekenhuis Eindhoven..“één kauwgom zorgt bij een hond van 10 kilo voor een ernstig laag bloedsuiker” waaraan hij kan overlijden.

Daarom strijden wij met ''Samen met Roy'' voor een waarschuwingslogo op verpakkingen van voedingsmiddelen die suikervervangers bevatten.
Deel deze petitie waar u kunt: op fora, social media als Facebook en Twitter, enz. enz.
En word lid van ''Samen met Roy'' FB groep, voor verdere info en tips.
Wij zijn het de overleden hondjes schuldig. Zij worden helden en gaan levens redden!

Een success hebben wij al geboekt;; is een kleintje maar een begin is er.

Hi Carlos, wat verschrikkelijk om te horen. We willen je heel veel sterkte wensen met het verlies van Roy, en hopen dat het met je twee andere Beagles weer goed komt.

Hoewel Peijnenburg Zero erg geschikt is voor mensen blijkt het product inderdaad niet geschikt te zijn voor honden en wellicht ook voor andere huisdieren. Daarom hebben we actie ondernomen en worden op alle Zero verpakkingen die wij aanpassen/introduceren de volgende tekst op de verpakking geplaatst:
‘Bevat zoetstof(fen). Overmatig gebruik kan een laxerend effect hebben. Daarnaast zijn zoetstof(fen) niet geschikt voor dieren, raadpleeg dan ook een dierenarts in geval van inname”.

Deze tekstwijziging is doorgevoerd voor een groot deel van onze Zero-verpakkingen echter nog niet alle producten zijn uitgeleverd met de nieuwe verpakkingen. Op korte termijn zullen ook deze verpakkingen de tekst met waarschuwing bevatten.

We willen je nogmaals heel veel sterkte toewensen.
Groetjes, Peijnenburg

Bedankt! XXX Roy

Ważne !!! Pomóżcie ! Bardzo Was wszystkich proszę o przyłączenie się do akcji , która ma na celu wyraźne oznaczenie śmiercionośnego dla zwierząt ksylitolu na produktach żywnościowych dla ludzi. Nasi pupile nie mogą dostać ani okruszka.... Mój znajomy przeżył śmierć jednego z pupili a dwa poważnie są chore po zjedzeniu piernika słodzonego ksylitolem, tzw produktu ZERO. On psów nie karmił, dorwały się psim sposobem do zapakowanego produktu...gdyby wiedział jaki "pocisk" zawiera to ciasto schowałby je bardzo, bardzo wysoko..... Zamieszczam link do petycji, wystarczy wpisać dane i na maila przyjdzie link potwierdzający i od razu podpisujący petycję. Pomóżcie Carlosowi aby śmierć jego psa była krokiem do ocalenia wielu innych zwierzaków .BARDZO WAS PROSZĘ ......udostępniajcie i podpisujcie. Dziękuję.

20806826_1533033106757633_416619194_o.png