Weg met arts

Op het JRL heb je in de brugklas het vak arts, na dat jaar heb je normaal gesproken geen arts meer. Na de brugklas kan je ook gymnasium kiezen. Als je dat kiest heb je meer uren. Nu heeft het JRL besloten om arts door te laten lopen naar het tweede leerjaar. Tenzij je technasium hebt gekozen in de brugklas. Veel leerlingen hebben Engels plus of cultuur gekozen, omdat je bij technasium nog meer uren hebt. Voor leerlingen die gymnasium hebben, worden dit te veel uren. Daarom zou net als bij andere jaren arts geen vak moeten zijn na de brugklas. In ieder geval niet bij gymnasium. Teken hiervoor door onderstaand formulier in te vullen

Door te tekenen geef ik Gaia Maas toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.