Wij eisen het ontslag van Koen Geens

Justitie loopt al decennia mank in ons land. Daders gaan meer en meer vrijuit, straffen worden niet of nauwelijks uitgevoerd en ondertussen veranderd er niks op wetgevend vlak. Het beleid (sic) van Geens heeft gefaald met de dood van Julie Van Espen als triest dieptepunt. De dader hoorde in de cel te zitten. Als minister van justitie is Geens verantwoordelijk voor deze wantoestanden. De bevolking is het beu, wij eisen niks minder dan zijn onmiddelijk ontslag! (Vergeet niet uw handtekening te bevestigen via de link in de e-mail die U toebrengt, check zeker uw spamfolder indien u deze mail niet vindt!)

Door te tekenen geef ik Burgers België toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.