wij wachten mee met Günther, Kathleen & Jackson

Beste ondertekenaars,

Wij, Günther, Kathleen & Jackson Van Audenhove - De Moor , wachten al geruime tijd op een broer of zus voor jackson uit het prachtige Oeganda. Ons dossier is nu reeds 8 maanden ter plaatse en shhhhttt....wij zijn ondertussen gematched aan een kindje daar! Maar....sinds november 2015 heeft onze overheid, onze justitie, de adopties uit Oeganda geblokkeerd. Zij hebben namelijk hun vragen, twijfels bij de procedure tot adoptie van een Oegandees kindje, een procedure die nota bene sinds de goedkeuring en opstart van adopties uit Oeganda, gekend is. zij schermen met woorden als 'belang van het kind' maar ondertussen blijft ons toekomstig kind, en vele andere, daar wel ter plekke in een kindertehuis. Onlangs mochten wij ook vaststellen dat de wachtende adoptieouders eigenlijk niet beschouwd worden als belanghebbenden in deze zaak. Enkel de aangekomen kinderen wiens procedure hier in België nog moet afgewerkt worden, en een koppel met een officiële toewijzing zien zij als de betrokken partijen. Daarom vragen we jullie handtekening, jullie stem, om te laten zien dat er wel degelijk veel mensen betrokken zijn bij de wachtende adoptiegezinnen. Dus familie, vrienden, kenissen, collega's, ... laat weten dat jullie samen met ons wachten op ons adoptiekindje uit Oeganda!

bedankt!!