WIJ WILLEN DAT TRUCKRUN / TRUCKSHOW ZWALM BLIJFT BESTAAN

GEEN TIENDE EDITIE TRUCKRUN WEGENS PLAATSGEBREK???

De geplande tiende editie van de truckshow en truckrun in Zwalm kan niet doorgaan op 20 mei.Het gemeentebestuur heeft geen locatie meer voor ons, hoewel we één van de grootste evenementen in de gemeente zijn.Dit wordt dan ook een verjaardag in mineur.

Het idee voor een truckrun ontstond tien jaar geleden aan de toog van café De Kraai. De bedoeling was om mensen samen te krijgen en zo het sociaal contact in Zwalm te bevorderen.We zijn kleinschalig begonnen met een 30-tal trucks, maar uitgegroeid tot een groot evenement waaraan de laatste jaren tot 100 vrachtwagens deelnamen.Dat er positief op werd gereageerd deed ons deugd, want het blijft toch altijd een beetje een sprong in het onbekende.Onze barbecue lokte telkens ruim 700 eters en de vele vrachtwagens lokten ook nog eens heel wat kijklustigen.Daarna vertrokken de trucks voor een rondrit door de Vlaamse Ardennen, waarbij kinderen konden meerijden.Dit alles telkens voor een goed doel uit onze regio!

Lees hier het krantenartikel

Wij willen dat de Truckrun/Truckshow in Zwalm blijft bestaan!

U ook?

Signeer dan deze petitie en duim met ons mee!Wij willen een locatie in Zwalm zodat dit Event na 10jaar niet verloren gaat.Vertel alsjeblieft zoveel mogelijk mensen over deze petitie. Hoe meer mensen de petitie tekenen, des te meer aandacht zal het krijgen van de media en de machthebbers.

Oraganisatie Truckrun/Truckshow    Neem contact op met de schrijver van de petitie