Wij willen Filip Joos niet meer in Extra Time!

Wij pikken dat al enkele jaren dat deze amateurvoetballer ons expertise moet voorzien terwijl in het programma Extra Time enkel ex-voetballers en trainers de echte conversatie kunnen gaan, aangezien zij de ervaring hebben en weten hoe het reilen en zeilen aan toegaat in de clubs in eerste klasse en zelfs buitenlandse topclubs.

Filip Joos baseert zich enkel op ondervindingen en gedachten en hij is ook altijd de enige die domme vragen moet stellen die geen enkele ex-voetballer zou aankaarten.  En juist daarom moet hij van het scherm want zijn bijdrage tot het programma is totaal geen meerwaarde en wel integendeel.

Het enige wat hij goed doet is de kijk van Filip Joos, hij heeft veel kennis van het voetbal, hij zou een voetbalquiz zo winnen, maar om een bijdrage te leveren in het programma is totaal overbodig en zijn er honderden betere kandidaten geschikt.

In het verleden heeft hij zich al enkele verkeerde uitspraken gepermitteerd en daardoor zijn excuses moeten aanbieden aan diverse supporterclubs.  Beter voorkomen dan genezen hij heeft bewezen dat hij niet geschikt is.

In Extra Time op 1 december wou Filip Joos de discussie aangaan dat een baard op het voetbalveld verboden moet worden, wat gaat hij ons nog allemaal mee opzeiken!

*  Indien u nog argumenten kent gelieve ons dit mee te delen opdat we een sterk dossier kunnen voorleggen.