Wij willen geen 1.730.000 subsidies laten geven aan gamers! Geef het aan de zorgsector!

De Vlaamse gamingindustrie krijgt

1.730.000   euro aan van Vlaanderen. Wij:

(Vlaams Patriotten van Vlaams Belang) gaan daar niet mee akkoord! Wij vinden dat dit geld beter aan ouderzorg & ziekenzorg/gehandicaptenzorg kan gespendeerd worden want deze mensen hebben middelen en zorg tekort. Minister De Block blijft maar besparen om zorgpersoneel en veel vordering in functionele en medische verbeterde middelen zijn er maar zelden. Wij vinden dat subsidies gegeven moeten worden in vorm van prioriteit! In Vlaanderen zijn ouderenzorg, ziekenzorg en gehandicapten een grote prioriteit! Stop met geld te versmossen aan religeuze zaken, onneutrale diensten zoals Unia of onnodige zaken zoals gamen.

Vlaamse Patriotten van Vlaams Belang    Neem contact op met de schrijver van het verzoekschrift

Door te tekenen geef ik Vlaamse Patriotten van Vlaams Belang toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.