Wij willen GEEN parkeertariefverhoging (2019) in Rotterdam

Zoals jullie weten gaan de parkeertarieven in Rotterdam veranderen. Hierdoor zal per 1 januari 2019 de tarieven voor parkeervergunningen verhoogd worden. We hebben hier te maken met bijna een dubbele verhoging.

De reden voor de verhoging is als volgt:

- Rotterdam blijft groeien. Steeds meer mensen maken gebruik van de buitenruimte. Rotterdam wilt meer groen en speelplekken voor kinderen maar ook de ruimte voor auto's zodat men kan parkeren.Gemeente Rotterdam ziet dit als een reden voor tariefsverhoging. Hierdoor lopen de parkeervergunningen meer in de pas met de tarieven die andere grote steden berekenen.

Er is dus eigenlijk geen enkel redenen voor een parkeertariefverhoging.

Met deze petitie willen we de parkeertariefverhoging 2019 tegenhouden.

Delen en tekenen van de petitie wordt zeer gewaardeerd!

48416978_10216591833842803_80741115967307776_o_(1).jpg

Door te tekenen geef ik Rotterdamer toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.