Wij willen tropenrooster!

Omdat wij netjes aan de school hebben gevraagd om een tropenrooster, en hier geen reactie op hebben gekregen, roepen wij alle leerlingen van Het Erasmus Almelo op om morgen om 12.50 een watergevecht te starten door en met de hele school. Dit doen wij als protest, omdat wij geen tropenrooster krijgen. We zullen ons op een of andere manier toch moeten afkoelen, als wij dat niet krijgen voeren wij dit plan uit! Dit omdat het niet uit te houden is in de lokalen, leraren en leerlingen zeuren over dat het niet uit te houden is, mensen vallen flauw en kunnen niet presteren terwijl alle lessen en proefwerken gewoon doorgaan. UIT PROTEST HOUDEN WE EEN WATERGEVECHT! Door de petitie te tekenen laat je zien dat je mee doet!

Uw e-mailadres zal niet op onze site worden gepubliceerd. De auteur van de petitie zal echter alle informatie te zien krijgen die u op dit formulier noteert.