Zwarte piet blijft bestaan!

Beste,

Kijk niet langer toe hoe politiek overcorrecte minderheden ons cultureel erfgoed beetje bij beetje ontmantelen.

Hoog tijd is het om ons te laten gelden met een duidelijk antwoord dat onze tradities ons niet zomaar ontnomen kunnen worden. Het 'Pietenpact' dat werd voorgesteld door onder meer het Gemeenschapsonderwijs, het Katholiek Onderwijs, de Gezinsbond, Vlaamse kindertelevisiezenders en speelgoedketen Dreamland belooft te zorgen voor een "Sinterklaasfeest zonder raciale stereotyperingen". Concreet zal Zwarte Piet niet langer voorgesteld worden als zwart en als de knecht van Sinterklaas. Alsof dit al niet compleet 'over the top' is wilt het minderhedenforum deze overeenkomst niet tekenen en vindt zij dat 'de piet-figuur niet gehandhaaft moet worden!'.

De bedoeling van deze petitie is om een sterke stem van het volk te laten opgaan tegen dit vermeende 'Pietenpact' en deze getekende petitie dan ook persoonlijk te overhandigen aan alle deelnemende partijen als een duidelijk signaal tegen iedereen die onze tradities wenst te verbieden.

Dank bij voorbaat.