Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.


Gast

#7451 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-15 13:06

#7445: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Door alle media is bericht over de arrestaties, zowel na de anti-Israël demonstratie als tijdens en na de anti-IS demonstratie. Als jij weigert de berichtgeving te volgen en mij vraagt om voor u het wiel uit te vinden, dan zijn wij hierbij klaar met de discussie.

 Nogmaals: het is niet aan jou of aan mij om te oordelen of van Aartsen gehandhaaft kan/moet worden op die functie. Ik wil mij daarover ook niet uitspreken, maar vraag me wel af welk strafbaar feit hij 'verzwegen' heeft.

 Het laatste nieuws is dat ALLE demonstaties in de Schilderwijk voor de komende twee maanden verboden worden. Doe niet net alsof alleen de demonstraties tegen moslim/IS/antisemitisme verboden zijn.

 Het verdraaien van woorden en het doelbewust verzwijgen van zaken is kwalijk. Onthoud dat. Als ik zeg dat ik niet kan beoordelen (evenmin als jij) of het roepen van kwalijke leuzen bedoeld is om op te roepen tot het daadwerkelijk uitvoeren van de bedoelde genocide, dan is dat een heel andere gebeurtenis dan het gooien van de stenen tijdens een heel andere demonstratie. Jij wil voor jouw gemak alles op één hoop gooien, maar daarmee is het niet hetzelfde. Feitelijk niet en juridisch niet. 

 Jij en ik zijn hierbij klaar met discussiëren.


Gast

#7452 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-15 13:07

#7416: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  En nu jij het toch daarover hebt: er hebben hier ook honderden 'mongolen' (jouw woorden) dag na dag gelezen dat er helemaal niet is opgetreden tegen de betogers die de antisemitsche leuzen hebben geuit en niets is gedaan om de anti-ISIS deomnstratie te beschermen. Dat is pertinente onzin, want er zijn wel degelijk arestaties verricht, de anti-ISIS demonstratie is wel degelijk beschermd door de ME en ook toen zijn arrestaties verricht. Waarom blijven die bedrieglijke berichten hier dan toch dag na dag verschijnen? Wie wil die 'mongolen' doelbewust voorliegen en blijven liegen? Waarom maak je je daar niet druk over? Misschien omdat je het zelf ook deed?

 En de laatste punt, ik antwoord u per direkt.

 

Als het WAAR is dat veel en genoeg is gedaan, arrestaties zijn verricht enzovoorts zoals u meent, WAAROM IS DE DEMONSTARTIE VAN 20 SEPTEMEBER VERBODEN?

 

Vertel u me! Gezien dat de overheed zo zeker in controle is en iedereen (alle meningen) kan beschermen, waarom verbiedt die overheid de demonstratie voor de vrijheid?


Ziet u menheer, hoe u constant bezig bent uzelf te bedriegen in uw eigen denken, om kost wat cost de feiten die voor uw neus liggen gewoon te ontkennen, want dat vindt u leuk en aangenaam.

 

Maar andere mensen zij niet zoals u. Die zijn wakker en die zeggen gewoon wat ze zien en horen. Natuurlijk denkt u van deze mansen "Waarom blijven die bedrieglijke berichten hier dan toch dag na dag verschijnen?"

U zegt dat deze berichten van mensen die zich zorgen maken bedrog zijn.

Welnee, voor iemand die voor het rechtsstaat is, een verbod op een demonstratie voor de vrijheid is wel erg.

Waarom ik me niet druk over deze bericht maak?

Wel, heb ik al beantwoord, want ik vind het eng dat mensen die voor de vrijheid willen demonstreren de kans niet krijgen!

 

Dag.


Gast

#7453 Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-15 13:08

#7439: - Re: Re: Re: Re:  

 Ik schaam me helemaal niet. Het is objectief vast te stellen dat wat ik schrijf zo is.


Gast

#7454 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-15 13:11

#7452: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Je mag lezen, hoor. ALLE demonstraties zijn de komende twee maanden verboden, niet alleen die tegen de IS, of vóór de vrijheid, of reclame voor fascistisch Nederland, hoe je het ook noemen wil.

Ik zeg toch helemaal niet dat er voldoende gedaan is? Ik zeg toch helemaal niet dat de overheid alles in controle heeft?

Of mensen zich zorgen maken of niet, dat is GEEN excuus om klinklare leugens te verspreiden. En dat is wat hier gebeurt.

 


Gast

#7455 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-15 13:13

#7451: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Ik was al lang klaar met u maar u blijft maar onzin zeuren. U lijkt wel een Linda Voortman, ook zo hypocriet en opportunistisch.

 


Gast

#7456 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-15 13:13

#7453: - Re: Re: Re: Re: Re:  

 Nee dat is het niet. Laat mij de genetische vingerafdruk zien waaruit dat blijk of hou je domme praat voor je.


Gast

#7457 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-15 13:14

#7455: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Ik heb liever het verstand van een Linda Voortman, dan dat van een komkommer.


Gast

#7458 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-15 13:16

#7454: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Feiten:

 

ISIS is een smerige terreur groep met veel fans onder Marokkanen en Turken

Jodenhaat neemt toe en is onlosmakelijk verbonden met de Islam zoals deze wordt geinterpreteerd door een groep godsdienstwaanzinigen.

Van Aarsten is een bange wezel en buigt voor tuig en is de controle kwijt.

Iedereen die dit aan zag komen en ons wijst/heeft gewezen op het gevaar (gif) voor onze democratie:

Anton Constandse, SP brochure Gastarbeid en Kapitaal, p. 17, 1983
Hans Janmaat
Pim Fortuyn
Theo van Gogh
Pamela Hemelrijk
Ayaan Hirsi Ali
Afshin Ellian
Leon de Winter


Etc. etc.
Geert Wilders die al jaren ondergronds moet leven vanwege doodsbedreigingen.

Haatzaaiers, fascisten, racisten, nazi' etc. werden/ worden degenen genoemd als ze de moed hadden kritiek te uiten op de Islam, of op het verderfelijke gedrag van Marokkanen.

Zie hier wegkijkers van Nederland de uitkomst van wat u al die jaren zo gekoesterd heeft, u die met uw selectief verontwaardige reacties alles bagatelliseerde, veroordeelde, afdeed als onderbuik gevoelens, of angst voor vreemde luchtjes in het portiek etc. etc.

Zie hier de uitkomst. Joden en homo's worden gehaat en belaagd in Nederland en heel veel andere landen en dat is al jaren aan de gang. Stop met wegkijken en sta op!


Gast

#7459 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-15 13:16

#7457: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Linda Voortman is een hypocriete komkommer


Gast

#7460 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-15 13:17


Gast

#7461 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-15 13:18

#7458: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Nee, dat zijn geen feiten. Ga buiten spelen en laat volwassenen rustig praten.


Gast

#7462 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-15 13:18

#7456: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Er is er maar een dom hier en dat bent u. Een nieuwe bruinhemd :-)

 

 

hahahahahahah de leugenaars, de hypocrieten, de wegkijkers, ..

 

'Ik ben een Linda Voortman' LOL


Gast

#7463 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-15 13:18

#7458: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:    Geert Wilders die al jaren ondergronds moet leven vanwege doodsbedreigingen. 

 Als Wilders al jaren ondergronds moet leven, dan snap ik nu ook waarom hij zijn pruik moet poederen.


Gast

#7464 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-15 13:19


Gast

#7465 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-15 13:22

#7461: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

minder, minder, minder vond u ook zo erg he? Hypocriet.

 

Maar dood aan de Joden is niet erg dan is het stil bij die Linda Voortman griezels.


Gast

#7466 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-15 13:23

#7463: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Deze is wel zo Linda Voortman dom :-)

 

Wilders is wel knapper dan die Linda


Gast

#7467 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-15 13:24

#7454: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:   Je mag lezen, hoor. ALLE demonstraties zijn de komende twee maanden verboden, niet alleen die tegen de IS, of vóór de vrijheid, of reclame voor fascistisch Nederland, hoe je het ook noemen wil.
Ik zeg toch helemaal niet dat er voldoende gedaan is? Ik zeg toch helemaal niet dat de overheid alles in controle heeft?
Of mensen zich zorgen maken of niet, dat is GEEN excuus om klinklare leugens te verspreiden. En dat is wat hier gebeurt.

 

 

Nu kijkt u menheer, in de land van de gay pride, waar twee weken geleden mannen gewoon gekleed als vrouw in alle vrijheid de gay pride konden vieren.

Oude mannen in toetoes, met lange blonde haar, met toerenhoge hakken, gekleed als hoela hoela danser konden zeggen en doen wat ze leuk vonden.

In een land waar iemand die als vrouw is geboren gewoon man kan worden , de naam kan veranderen etcetera, in Dit land, als iets komt in een minimale aanraking met het islam wordt het levensgevaarlijk en ALLE demonstratie moeten verboden worden!

Hoe kan dat!

Hoe erger kan dit woorden? Vertel u me!

Wat meer hoeft te gebeuren dat de overheid meer  geintimideert kan raken dan dit??

 

het interessert me niet wat voor demonstratie verboden wordt. ELKE demonstratie die verboden moet woorden is een verlies voor de democratie. Er zou geen demonstratie moeten woorden verboden in het ideale wereld, waar mensen fatsoen hebben en civiel zijn. En eerlijk gezegd, begrijpt u dat ik geen enkel synpathie heb voor de extreemrechts.

 

Nogmals, het feit dat de nederlandse overheid demonstraties moet verbieden zegt het allang over hoe ver zijn we al!

 


Gast

#7468 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-15 13:24

#7466: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:    Wilders is wel knapper dan die Linda

 Maar net zo'n sissie.


Gast

#7469 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-15 13:26

#7467: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:   het interessert me niet wat voor demonstratie verboden wordt

Draaikont. Zojuist was je nog hoogst verontwaardigd dat een demonstratie 'voor de vrijheid' verboden werd. We weten allemaal hoe die demonstratie bedoeld was, dus houmaar op met die schijnheiligheid.


Gast

#7470 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-15 13:27

#7468: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Volgens mij bent u de (domme) sissie :-) de Linda Voortman komkommer :-) of die griezel yasmina haifi met dr psychose.


Gast

#7471 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-15 13:27

#7465: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 We hadden het over feiten. Jouw insinuaties horen daar niet bij.


Gast

#7472 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-15 13:28


Gast

#7473 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-15 13:29

#7463: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:   Als Wilders al jaren ondergronds moet leven, dan snap ik nu ook waarom hij zijn pruik moet poederen.

 Schaam u voor dit opmerking.

U mag wel eens of niet eens met hem zijn, u kan wel kritiek op hem wellen (toegestaan, hoor. Ik ben ook (en hoef niet) helemaal met niemand eens te zijn), maar dat een vrije persoon onder bescherming zijn hele leven lang moet leven alleen omdat hij kritiek heeft gahad over een religie, vind ik jammer.

 

Ik vind het voor hem jammer.

 

Ik vind het een schaamte voor Nederland, die altijd de vrijheid van mening en uiting heeft beschermt. 

Nu is deze persoon een gevangen gewoorden in zijn eigen land. Hij kan nooit naar een festival, hij kan nooit op Zaterdag door de ween fietsen!

Vindt u dit niet erg?


Gast

#7474 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-15 13:30

#7471: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Ik heb het over u, de Linda Voortman komkommer , de sukkel :-)


Gast

#7475 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-15 13:32

#7473: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Nee, want daar heeft het zelf naar gemaakt. Hij houdt er toch een mooi inkomen en een vorstelijk pensioen aan over?