Niet weer een azc in Crailo

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Niet weer een azc in Crailo.


Gast

#1

2014-10-25 11:56

O ja, meneer Scholtens uit Maarssen, ook zo'n last van een AZC in Crailo? Enig idee waar Crailo ligt? Ik zal je helpen: niet bepaald in de buurt van Maarssen.

Weer gewoon getekend omdat je tegen de komst van alle niet-Ariërs bent? Dacht het al.


Gast

#2

2014-10-27 17:46

En datzelfde geldt uiteraard ook voor de "anonieme" ondertekenaar uit Arnhem. Stelletje lafaards.


Gast

#3

2016-01-16 14:50

1. De ervaring met AZC's in heel Nederland, de antidemocratische politiek, het uiterst dubieuze COA en de onderbezetting van de politie leren de Nederlandse burger één ding: de veiligheid van met name meisjes en vrouwen kan nergens worden gewaarborgd.
2. De limiet van import met een islamitische achtergrond is al lang bereikt.
3. Stop deze waanzin!
wirbel

#4 Re:

2016-01-18 21:11

#2: -  

 De AFA zit al bovenop deze petitie zo te zien; waarom reageer je dan zelf ook anoniem krapuul?

wieppie

#5 Re:

2016-01-18 21:13

#1: -  

 Een AZC heeft niet alleen invloed op het leven in en rond Crailo, maar voor ons allemaal. Als jij zo'n voorstander bent dan betaal je ZELF maar lekker mee en vang je ze maar mooi op in je eigen (kraak)huis. Nederland heeft er genoeg van, c'est ca!


Gast

#6

2016-01-18 21:15

Kijk naar hetgeen in Duitsland gebeurt!!! Grenzen dicht. Alleen plaats in Nederland voor echte vluchtelingen. Scheiden aan de bron.

Gast

#7

2016-01-18 21:29

Omdat genoeg genoeg is en als het ff kan wil ik ook wel bezoek
hebben van die misselijkmakende gedachten politie.
De geschiedenis herhaalt zich , de politie heult weer met de vijand.

Gast

#8

2016-01-19 03:55

omdat ik het zat ben om voorgelogen en bedrogen te worden, praten helpt niet, dus helaas, er blijft niets anders over dan protesteren. de volgende stap is geweld en dit zal gaan gebeuren, hoezeer ik ook hoop van niet. nederland is verloren tenzij de bevolking in opstand gaat komen.

Gast

#9 Re: Re:

2016-01-19 03:57

#5: wieppie - Re:  

 hear ,hear. well spoken, sir.