petitie tegen de bestaande kankerbehandelingen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie petitie tegen de bestaande kankerbehandelingen.


Gast

#26

2015-02-18 12:34

Werd s tijd dat chemo en bestraling uit de medische wereld verdween.

Gast

#27

2015-02-20 17:35

er zijn zo veel leugens over alles en nog wat, let op met onze leiders van Europa, het zijn een bende zakkenvullers en leugenaars ! ! ! !
p.tosh

#28 Re:

2015-03-23 19:14

#13: -  

 Helemaal mee eens, alternatieve geneeskunde bied Alleen valse hoop en is alleen goed voor de portemonnee van de kwakzalver.cannabis is alleen goed als pijnstiller. Bob marley is niet voor niets aan longkanker overleden.


Gast

#29

2015-04-03 13:33

De bestaande behandeling met chemo is ridicuul.
Jasper

#30 Re: Re:

2015-04-05 07:14

#28: p.tosh - Re:  

 Meneer Tosh de scepticus laat u zich voortaan beter voorlichten aub. Longkanker krijgt men mogelijk door het roken van tabak (u weet wel dat goedje dat voor een goede vulling van de staatskas zorgt) niet door het inenemen van een beetje cannabis olie. U bent vast met mij eens dat er veel meer geld gemoeid gaat met het fabriceren van chemische preparaten die in hun geheel niet genezen maar de boel onderdrukken waardoor men op termijn kans loopt op meer problemen dan met de productie van natuurlijke preparaten.

 

hoe denkt u dat de dieren overleven trouwens? Hebben zij ook een medicijnkastje met chemische preparaten tegen hoofdpijn of zouden (andere) dieren nooit hoofdpijn hebben denkt u?

 

 

 


Gast

#31

2015-05-24 02:19

Omdat ik steeds meer hoor over patienten en van patienten die kanker hadden of hebben meer aan cannabis olie hebben dan chemo ,en dat cannabis olie mensen met kanker ook weer beter maakt dus waarom wordt daar niet meer naar gekeken is toch veel goedkoper en waarom worden wij dan zo voor de gek gehouden met al die dure prijzen die vaak niets uithalen laat ze dat maar eens goed bekijken of willen ze juist dat er steeds meer mensen overlijden aan kanker

Gast

#32

2015-06-25 14:57

Volgens mij ga je dood door chemo. Als ik ziek ben verwacht ik hulp om beter te worden. Chemo is geen hulp.

Gast

#33

2015-06-26 14:24

De reguliere behandelingen tegen kanker zijn zwaar kankerverwekkend en er wordt geen alternatief geboden . Steeds meer patiënten weigeren reguliere protocol om zich alternatief te laten behandelen , ook ikzelf , met betere resultaten ! Maar waar betalen we dan premie voor ? Om daarnaast in een ander circuit leeg te lopen ? Het is hoog tijd voor behandelmethodes die mens- en leven vriendelijk zijn ! Kanker is allang goed geneesbaar !

Gast

#34

2015-06-26 17:20

Ik vind dat de geneeskunde te veel gedomineerd wordt door de medicijnenindistrie. Andere zienswijze zoals de Germaanse geneeskunde moeten gerespecteerd en toegepast worden. Veel mensen sterven onnodig aan al die gemiste behandelingen. Het lichaam iis tot ongekende genezing in staat

Gast

#35

2015-06-27 07:57

Tijd voor verandering!
Kritiek op critici

#36 Re: Re:

2015-06-27 07:59

#28: p.tosh - Re:  

 Heb je zelf ervaring met alternatieve geneeskunde? Probeer het eens: helpt je in ieder geval van je tunnelvisie af, succes gegarandeerd. 

Katrien

#37

2015-06-28 10:37

Ik ben het volledig eens met de stelling dat we ook behandelingen moeten gebruiken die voorhanden zijn in de natuur en dat dikwijls de chemo, bestraling nog ergere bijeffecten heeft dan de kwaal zelf.
Maar als je je bericht zo ongenuanceerd opstelt alsof het het één of het ander is dan vrees ik dat dit niet au serieux genomen gaat worden.  Het is ook niet zo zwart wit.  Complementair kunnen er ook alternatieve behandelingen aan te pas komen. 
Bovendien gaat het niet alleen om het passief 'innemen' van een middel maar houdt dit tevens ook een bewustzijnsverandering qua levensstijl in en vraagt dus van de mensen 'het opnemen van eigen verantwoordelijkheid'.
Dit moet je echt meer onderbouwd aanpakken of je ondergraaft jezelf.

 


Gast

#38

2016-01-04 21:53

De natuur bevat al onze medicijnen. Het is ons recht onze eigen medicijnen uit de natuur te halen. Elk verbod hierop is crimineel ! Het moet duidelijk worden dat het medisch apparaat alleen maar de portemonnaie van de farma industrie en de overheid dient. Onze gezondheid is ondergeschikt aan winst. Het moet duidelijk worden hoe groot de groep mensen al is die dit spel doorzien en een ander pad willen realiseren. Een pad van ziektepreventie door gezonde voeding en heling met natuurlijke medicijnen waar mogelijk.

Gast

#39

2016-01-05 08:41

Zieke mensen willens en wetens vergiftigen, met als doel het maken van extreme winsten is een driedubbele misdaad: bedrog, diefstal en moord.

Gast

#40

2016-01-05 21:31

Welke 'natuurlijke medicaties' zijn er ie werkelijk bewezen zijn te werken?

Als u kanker heeft, heeft u de eigen keuze hoe dit aan te pakken. Je kan geen keuze opleggen voor iemand anders die dit door middel van operatie of chemo wilt oplossen! Dit afschaffen zal geen oplossing zijn.

Andrea Wille

#41 cannabis

2016-10-18 22:46

Cannabis olie is echt geweldig en effectief, omdat ik gebruikte het op mijn Zoon, die last had van Brain Cancer bijna drie jaar. ik nooit werkelijk geloofde erin tot ik zag een documentaire en lees een aantal getuigenissen van patiënten die krediet gaf aan de olie na het gebruik ervan en in het bijzonder naar Rick Simpson, die hen de olie geleverd. ik ben een levend getuigenis van cannabis olie uit een echte bron, als bij toeval je deze cannabis betrokken olie contact Rick Simpson moet met zijn E-mailadres: Ricksimpsonmedicaloil@outlook.com Laat nee te zeggen tegen kanker.

Beste wensen,
Andrea Wille

thomas karol

#42 GOOD NEWS ABOUT DR. BROWN OIL??

2017-10-03 21:11

Hallo mijn naam is Thomas Karol, mijn man leek aan leverkanker en de dokter vertelde me dat er niets is dat ze zouden kunnen doen om mijn geliefde echtgenoot te redden. Toen vertelde een vriend mij over hennepolie, ik vertelde haar dat mijn man leverkanker in het laatste stadium was dat ik niet denkt dat de hennepolie kan helpen, en ze overtuigde me om te proberen, voor de liefde van mijn man , ik heb besloten het eens te proberen. Ik heb wat onderzoek gedaan en ik heb een dokter gevonden die mij heeft geholpen met de cannabisolie om mijn man leverkanker te genezen en hij heeft me verzekerd dat na 3 maanden de leverkanker weg zal zijn en voor het afgelopen jaar is mijn man helemaal goed en hij is vrij van kanker, als u iemand kent die aan kanker leidt, kunt u zijn / haar leven redden door Dr. Brown Nelson te contacteren via zijn email: (brownnelson07 at aol.com). Het werkte precies zoals de dokter heeft voorgeschreven. Dankzij Dr Brown Nelson voor het wegnemen van verdriet in mijn leven. God zal dokter Brown Nelson zegenen om me te helpen met cannabisolie en voor zijn steun en zorg, zal ik je verder helpen om kanker in de wereld te bestrijden, alles wat ik moet zeggen is dank je de HERE.

thomas karol

#43 GOOD NEWS ABOUT DR. BROWN OIL??

2017-10-03 21:50

Hallo mijn naam is Thomas Karol, mijn man leek aan leverkanker en de dokter vertelde me dat er niets is dat ze zouden kunnen doen om mijn geliefde echtgenoot te redden. Toen vertelde een vriend mij over hennepolie, ik vertelde haar dat mijn man leverkanker in het laatste stadium was dat ik niet denkt dat de hennepolie kan helpen, en ze overtuigde me om te proberen, voor de liefde van mijn man , ik heb besloten het eens te proberen. Ik heb wat onderzoek gedaan en ik heb een dokter gevonden die mij heeft geholpen met de cannabisolie om mijn man leverkanker te genezen en hij heeft me verzekerd dat na 3 maanden de leverkanker weg zal zijn en voor het afgelopen jaar is mijn man helemaal goed en hij is vrij van kanker, als u iemand kent die aan kanker leidt, kunt u zijn / haar leven redden door Dr. Brown Nelson te contacteren via zijn email: (brownnelson07 at aol.com). Het werkte precies zoals de dokter heeft voorgeschreven. Dankzij Dr Brown Nelson voor het wegnemen van verdriet in mijn leven. God zal dokter Brown Nelson zegenen om me te helpen met cannabisolie en voor zijn steun en zorg, zal ik je verder helpen om kanker in de wereld te bestrijden, alles wat ik moet zeggen is dank je de HERE.


Gast

#44 Re: Re:

2019-08-23 05:45