Aviflora

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Aviflora.


Gast

#76

2015-03-15 20:04

Waarom zou deze zaak moeten sluiten de kinderen vinden er hun gading voor de derde leeftijd die mooie dans namiddagen al hoewel ik er nog niet bent en altijd een van de jongste ben ga er zeer graag naar toe elke donderdag kijk ik daar naar uit een vriendelijk onthaal en tijd voor de klanten een schouder klopje en vriendelijk woord en hoe west maatje altijd met een lach niets is hem te veel dit is die man zijn leven neem hem dat niet af want wij zullen ook ons uitstappen moeten missen zowel de kinderen als de oudere generatie vind het zeer triestig AVIFLORA ZAL EN MOET BLIJVEN

Getekend Marie Paule uit Waregem


Gast

#77

2015-03-15 20:12

aviflora moet blijven bestaan ,er zijn weinig mensen die zich zo inzetten 

 


Gast

#78

2015-03-15 21:17

Ik ga iedere maand mee met bus naar optredens en altijd keigoed in orde zowel eten als optredens de mensen aardig en vriendelijk waarom dit ook willen sluiten? Er zijn al niet veel evenementen meer en de baas Marnix zet zich 200%in voor het slagen er van

Gast

#79

2015-03-15 22:33

Het zou heel jammer zijn als Aviflora zou sluiten. Marnix zet zich iedere dag voor 200% in voor zijn zaak.

Wij vragen ons soms af,waar hij al die energie vandaan blijft halen.

Zelfs in deze moeilijke dagen blijft hij zich verder inzetten voor zijn zaak. Geen mens ziet dat er iets scheelt.

Zijn klanten gaan voor op zijn eigen miserie.

Zo zouden er wat meer moeten zijn. De wereld zou er al een stuk beter uit zien.

GO FOR IT MARNIX. Wij staan achter je!!!

Rita Cordy en Crew

 


Gast

#80

2015-03-15 22:51

Blijven voor gaan Maatje

Gast

#81

2015-03-15 22:54

Aviflora is een park voor jong en oud. Schitterend bij mooi weer buiten en gezellig bij minder mooi weer binnen. Niemand voelt er zich meer of minder dan een ander. Een plaats die zijn gelijke niet kent, als je wilt doorbreken met rijkdom, hoogmoed, enz. daar kun je zijn wie je bent, zonder dat iemand je aankijkt. Daar mag je jezelf zijn !

Gast

#82

2015-03-16 04:48

Aviflora moet blijven bestaan marnix en zijn team zijn het beste en het moet open blijven

Gast

#83 Re:

2015-03-16 05:55

#74: -  

 hij zit met zijn gat vol schulden


Gast

#84

2015-03-16 06:32

Deze plaats moet blijven bestaan,het is een meerwaarde voor jong en oud

Gast

#85

2015-03-16 06:35

Super park!!

Gast

#86 Re:

2015-03-16 06:59

#85: -  

 dierenmishandeling, grondvervuiling, zwartwerk, zijn schulden niet betalen... en jullie vinden dat tof?


Gast

#87

2015-03-16 08:23

Aan heel belgie steun aviflora het is er een geweldig kinderpark voor groot en klein kind en volwassenen altijd leuke sfeer en vooral de zaakvoerder die er dag en nacht voor werkt en amper slaapt steun dit park en teken deze petietie het zou jammer zijn moest dit levenswerk van de zaakvoerder en het prachtig park zo zou moeten aflopen bekijk dadipark in dadizele hoe jammer is dit niet dus mensen ik denk dat er geen twijfel kan zijn om deze petitie te signeren alvast bedankt

Gast

#88

2015-03-16 08:45

Om dat Avi Flora voor zowel bezoekers als optredende artiesten een fijne plek is om te komen. Super vriendelijke ontvangst, en een toffe uitbater.

Gast

#89

2015-03-16 08:48

Dit moet gewoon blijven bestaan .Het is zo een geweldige crew onder de leiding van Marnix. Het maakt niet uit wat of wie je bent je wordt warm onthaald. 

Het team van Liz Richards en La Vie en Rose is altijd blij als we daar mogen en kunnen zijn.

 

Lieve groet Liz 


Gast

#90

2015-03-16 09:04

Waar moeten we anders de zondag geen voor een gezellige namiddag met de kinderen

Gast

#91

2015-03-16 09:51

Ik ging er 40 jaar geleden al als klein manneke,en ging er heel regelmatig toen mijn eigen bengels jonger waren.

Gast

#92

2015-03-16 09:55

Aviflora moet blijven na zoveel moeite mag dit niet voor niets geweest zijn

Gast

#93

2015-03-16 10:31

Ik heb getekend omdat onze regering van het grootste crapuul is die op deze wereld rond loopt.

Gast

#94

2015-03-16 10:34

het is altijd super tof in aviflora de kids kunnen zich er uit leven spelen en ravotten tot ze werkelijk moe zijn ervan !!lekker eten ,leuke dieren voor ons is aviflora de beste!!grtz en veel succes

Gast

#95

2015-03-16 10:51

omdat ik gistren gezien heb wat voor een hardwerkende gewone man de baas is hij leeft voor zijn zaak .en gisteren zag ik alleen maar lachende gezichten van kinderen en ouders en er was heel veel volk .hij zei zelf die zaak is mijn leven en dat voel je ook wanneer je daar binnenkomt

Gast

#96

2015-03-16 10:51

deze locatie willen we niet kwijt wie de beslissers ook mogen zijn zijn ze er zich niet van bewust wat ze aan het doen zijn of hebben die beslissers meschien een mooie duit in het zakje als het afkeuren het is alles wat we hebben in west vlaanderen en je neemt het af van kinderen en ouderen denk eens goed na voor je iets afkeurt indien er problemen zijn los dit op op een degelijke doenbare manier zo kan dat ook het levens werk van een man als marnix doe je niet kapot want die werkt zich kapot voor zijn zaak en doet enorm zijn best wij zijn zeker heel tevreden proper en net lekker van eten en voor de kinders en ouders is er altijd iets te doen ook voor oudere mensen en bussen kunen er terecht gaan jullie dat afnemen NEEN DOE DAT NIET iemand die het afneemt geeft geen enkel greintje respect voor de mens dat is een egoist in mijn ogen laat aub marnix verder doen meer vragen wij niet tracht alles te verdienen op een eerlijke wijze en neem niets af van een man als marnix die er dag en nacht voor werkt kijk in de spiegel en zie wie voor je staat en vraag je af wat zou ik doen als ze mijn levenswerk afnemen denk goed na voor je zoiets doet want opgepast als jullie doortrekken wie weet wat er jullie meschien te wachten staat van de menigte laat ons verder naar aviflora gaan en laat mensen verder werken in aviflora en laat marnix zijn levenswerk doorgaan meer moeten wij niet hebben ook voor onze artiesten als jullie dit sluiten nemen jullie werk af van artiesten , koks , obers , poetsvrouwen en ga zo maar door marnix heeft heel veel onder zijn goede marnix is correct maar jullie blijkbaar niet dus neem het maar op tegen een menigte wij doen verder en verder ??????????????????????????

Gast

#97 Re: Re:

2015-03-16 10:52

#86: - Re:  

 Wat is dit voor opmerking

Liz Richards en La vie en rose
Gast

#98 ABSURD !!

2015-03-16 10:59

het zou werkelijk ABSURD zijn als deze gezellige zaak zou verdwijnen, er wordt zoveel gedaan door Marnix om de boel op te knappen en dan zou zoiets moeten verdwijnen, kom op doe effe normaal........


Gast

#99 Re: Re:

2015-03-16 11:01

#86: - Re:  

 wie denk jij wel dat je bent als je zo goed en zuiver bent als je denkt help dan een man als marnix en breek hem niet af hij verdient het niet zo'n opmerking of wil je het lapje grond voor jezelf kopen meschien vandaar jou rotopmerking je zou moeten in de grond zakken van schaamte 


Gast

#100

2015-03-16 11:34

Aviflora MOET blijven bestaan! Het is zalig om er naartoe te gaan! 

Marnick je doet dat heel erg goed!