Weg met Reinier van Zutphen i.p.v. Marc Dullaert.

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Weg met Reinier van Zutphen i.p.v. Marc Dullaert..


Gast

#26

2016-02-04 22:19

Wat een droevig verhaal van Van Zutphen op nieuwsuur. Wil alleen ja knikkers om zich heen. Zo gaat weer een instituut ten onder.

Gast

#27

2016-02-04 22:19

We kunnen geen pion op de positie van ombudsman gebruiken.

Gast

#28

2016-02-04 22:36

Stroman in plaats van ombudsman. Wat een ongeloofwaardig gezwets van Reinier van Zutphen bij Nieuwsuur. Laat de tweede kamer dit gewoon gebeuren, of is er nog een kamerlid die zijn of haar verontwaardiging over deze incapabele zelfingenomen kwal uit. Tja het ligt heel erg bij mij, aldus Reinier, er veranderen zoveel dingen in de samenleving? Ja dus? Wat een non argument. Van Zutphen is overduidelijk totaal ongeschikt voor deze taak. Bij hoeveel handtekeningen zou hij zelf aftreden? 

Wie doet er mee? Weg met Reinier van Zutphen i.p.v. Marc Dullaert.


Gast

#29

2016-02-04 22:42

Van Zutphen voert een ombudsman onwaardig beleid.

Gast

#30

2016-02-04 23:00

Ik vind t niet kunnen dat iemand die in lastige situaties met de overheid moet kunnen manoeuvreren
1 besluit een succesvolle collega midden in allerlei werkprocessen weg te sturen
En
2 niet in staat blijkt dat aan ons uit te leggen.
Het lijkt een onhandige man die vragen oproept over zijn belangen en over zijn weging van de belangen van anderen..bv kinderen

Gast

#31

2016-02-04 23:08

Een goede ombudsman bedient zich niet van machtspolitieke spelletjes.

Gast

#32

2016-02-04 23:08

Deze nationale ombudsman laat zien dat hij niet beschikt over de basis vereisten die bij een dergelijk ambt passen namelijk; vertrouwen en hart voor de zaak/toewijding. Als dit de wijze van openheid en integriteit is waarmee dhr van Zutphen zijn eigen organisatie behandeld, kunt u allen wel begrijpen hoe wij straks door deze nationale ombudsman zullen worden behandeld. Iedere klacht zal onder de tafel worden geveegd. Potentaten horen niet thuis in maatschappelijke bestuurlijke functies en al helemaal niet als nationale ombudsman. 


Gast

#33

2016-02-04 23:16

Ik vind R. van Zutphen geen betrouwbare man.
Heeft waarschijnlijk al een "vriendje" de baan van kinderombudsman beloofd.

Gast

#34

2016-02-04 23:20

Dhr van Zutphen draait m.b.t. de vragen omtrent het door hemzelf afgedwongen vertrek van dhr Dullaert continue om de hete brei heen en heeft niet eens het fatsoen om op dergelijke vragen een eerlijk antwoord te geven. Iemand die dergelijk fatsoen ontbeert, is volstrekt ongeschikt voor het ambt van ombudsman.

Gast

#35

2016-02-04 23:27

Omdat Reinier van Zutphen overduidelijk een verborgen agenda heeft. Stiekem en dus per definitie ongeschikt als ombudsman.

Gast

#36

2016-02-04 23:30

Stiekemerd!!!
Niet iemand die je als brug wil tussen jou en de overheid
Dominantie ten top

Gast

#37

2016-02-04 23:37

Omdat ik Reinier van Zutphen in 'Nieuwsuur' totaal ongeloofwaardig vond en mij afvraag waarom de tweede kamer dit soort figuren de hand boven het hoofd houdt.
Als de politiek zich weer eens afvraagt (en dus niet alleen het kabinet) waarom de burger zo weinig vertrouwen in hen heeft dan verwijs ik hen naar de gestelde kamervragen m.b.t. het optreden van Dhr. van Zutphen en de laffe houding van ons parlement naar aanleiding van de antwoorden....

Gast

#38

2016-02-04 23:40

Meneer van Zutphen,

Houd de eer aan uzelf en stap op. U bent nu een jaar ombudsman en een jaar bezig met een reorganisatieplan om uw dream team samen te stellen? Volgens mij had u zich het afgelopen jaar met ons en met onze kinderen bezig moeten houden! U heeft uw geloofwaardigheid verspeeld in deze kwestie. De kinderen ( nationaal en internationaal )verdienen Marc Dullaert. 


Gast

#39

2016-02-04 23:45

Van Zutphen kan niet functioneren als Ombudsman. Ik heb totaal geen vertrouwen meer in hem, hij is teveel met zijn eigen ego bezig. Hij moet echt weg!

Gast

#40

2016-02-04 23:45

Waarschijnlijk is dit een van de dossiers waar Dullaert mee bezig was: http://www.humanrightsdefender.eu/?p=184

Verklaart wel waarom Van Zuthen hem kwijt wil.

 


Gast

#41

2016-02-04 23:48

Marc Dullaert functioneert uitstekend; die Reinier van Zutphen is gewoon een marionet van Rutte en zijn graaiersbende die de kritiek van Marc Dullaert liever kwijt dan rijk zijn. Van Zutphen is een doodordinaire zielige marionet en geloofd in zijn eigen leugens maar ja lid van de VVD; bende van list en bedrog.

Gast

#42

2016-02-04 23:49

Mijnheer van Zutphen,

Uw optreden in "Nieuwsuur" was, om met de woorden van uw partijgenoot van der Steur te spreken 'onsmakelijk'! U zou de eer aan uzelf moeten houden (als dit principe u tenminste iets zegt) en af moeten treden. U besmeurt het ambt van Nationaal Ombudsman en doet uw voorgangers (en zeker Dhr. Dullaert) onrecht! Bah, mijnheer van Zutphen!

 

 


Gast

#43

2016-02-05 00:50

Een eerste vereiste voor de ombudsman is dat hij open en eerlijk is en m.i.ontbreekt dat bij deze heer. Dit is niet fijn.

Gast

#44

2016-02-05 00:55

interview nieuwsuur zegt genoeg

Gast

#45

2016-02-05 03:41

Uit het interview bij Nieuwsuur (4-2-2016) blijkt dat Reinier van Zutphen niet eens zijn eigen beslissingen kan onderbouwen. Hoe kan hij dan met gezag opkomen voor burgers die getroffen zijn door het handelen van de overheid?

Gast

#46

2016-02-05 03:52

Iemand die zo niet in staat is om helder en duidelijk een antwoord te geven op heldere vragen mag wat mij betreft verdwijnen van het toneel!

Gast

#47

2016-02-05 07:06

HEt optreden van Van Zuthpen geeft mij geen enkel vertrouwen in deze man. Een ombudsman mooet opkomen voor de belangen van burgers.

Deze man gaat puur voor eigen belang.

Een goed ombudsman zorgt voor een goed team om zich heen. Marc Dullaert heeft zichzelf bewezen als zeer gedreven,  kundig en vooral onafhankelijk ombudsman voor kinderen. Op zo iemand moet je zuinig zijn, die moet je koesteren!!

VannZuthpen is mijn vertrouwen kwijt, weg ermee.

 

 

 


Gast

#48

2016-02-05 07:20

het was behoorlijk stuitend dat deze man niet eens aan onze kinderen in het Jeugdjournaal een verklaring wou geven, wat een voorbeeld voor onze jeugd

Gast

#49

2016-02-05 07:29

Als je perse zelf vooraan wilt staan ga je naar de markt. En stuur je zeker niet je collega weg. Denk aan het werk niet aan jezelf. Daarvoor krijg jij je salaris.

Gast

#50 Re:

2016-02-05 07:31

#48: -  

 Ja. Van Zutphen had er een jaar over na kunnen denken (terwijl hij nadacht wat voor "team" hij wilde) hoe hij dit aan de kinderen wilde uitleggen. Heeft-ie niet gedaan, want kinderen zijn voor deze man duidelijk niet belangrijk. Zouden volwassenen voor hem dan wel belangrijk zijn? Nee, want in Nieuwsuur wilde hij het ook niet aan volwassenen uitleggen. "Het ligt bij mezelf." Inderdaad, het probleem ligt bij hemzelf, niet bij Marc Dullaert. Daarom zou Van Zutphen de eer aan zichzelf moeten houden en vertrekken.