Sorry is geen excuus Rutte/Samson! Teken en deel voor een duidelijk signaal!!


Gast

#1

2016-09-01 09:59

Het is gewoon belachelijk en ongehoord dat de mensen die afhankelijk zijn van de zorg o.a. zoals gehandicapten en bejaarden steeds zwaarder belast worden , terwijl de grote graaiers in allerlij stichtingen en zieken en pensioenfondsen gewoonweg door kunnen blijven graaien gewoon schandelijk (hoezoo sociale verzorgings staat, het is gewoon a-sociaal en het kan anders, van voor de crisis tot nu er nog steeds miljonairs bij komen

Gast

#2

2016-09-03 11:57

Zou beter eerst kiessysteem moderniseren en wil kiezer volgen om aan wurgreep EU te ontkomen. 


Gast

#3

2016-09-11 09:26

Omdat de geregisseerde diefstal van burgers door de (R)overheid is een keer moet stoppen!


Gast

#4

2016-10-27 23:19

Gewoon Simpel om Orde te gaan scheppen in de Wanorde van dit Nepkabinet.

Gast

#5

2016-10-29 13:22

Als we beter voor onze ouderen gaan zorgen willen ze ook niet zo snel dood als gevolg van verwaarlozing en eenzaamheid. Gisteren weer een man in eigen huis gevonden van 79 jaar oud die er al 5 dagen lag!

Gelukkig leeft hij nog.


Gast

#6

2016-10-30 18:26

omdat het een kiezers bedrog ten toon sprijdt .

Gast

#7

2016-10-31 10:16

Bulgaren, Oekrainers, Kosovaren allemaal nemen ze geld mee naar huis.

Google dit ook even:

"Marokkaanse nepasielzoekers krijgen bij vrijwillig vertrek bak met gratis belastinggeld mee"

Ze zitten gewoon te slapen in Den Haag en de burger krijgt de rekening!

Moeten we ze nog 4 jaar laten slapen?


Gast

#8

2016-11-05 09:10

Omdat er veel mis is in dit land en het onder de vvd en pvda alleen maar slechter wordt

Gast

#9

2016-11-05 11:25

Hoe moet je in godsnaam nog rondkomen hier in Nederland met een WAO uitkering. Je vraagt er niet om om in de WAO te komen en toch word je steeds meer gestraft. Het is gewoon schandalig! Denk eens na en ga zelf eens een jaar in zo'n situatie leven dan piepen jullie wel anders.

Gast

#10

2016-11-05 13:18

Omdat wij er ook niks aan kunnen doen dat wij ziek worden of zijn. En het schandalig is dat hier op word bezuinigd en wij weer opgescheept worden met extra lasten. Laten ze naar hun eigen onnodige uitgave kijken; schandalig vind ik dit bezuinigen op de gezondheidszorg .....Dit moet verboden worden....

Gast

#11

2016-11-05 14:35

Zelf met de zaken vol naar huis en wij Nederlanders draaien elke cent 100x om

Vroeger was alles beter

Gast

#12

2016-11-05 15:20

Sorry na zoveel onrecht wat het Nederlandse volk aangedaan is? Nee een sorry is veel te mager en ongemeend.

Gast

#13

2016-11-05 16:53

Leven is overleven geworden in dit eens zo mooie,gemoedelijke land!

Gast

#14

2016-11-05 17:51

omdat gezondheidszorg voor IEDEREEN betaalbaar moet zijn en niet alleen voor de "rijkere" mensen. Armere mensen kunnen nu de zorg al niet meer betalen en mijden daardoor artsen en behandelingen. Op de langere termijn komt de duurdere zorg terug als een klap in het gezicht omdat er dan nog veel meer zorg nodig is!

Gast

#15

2016-11-05 18:39

Ik vind het maandelijks bedrag al hoog genoeg. Kom nauwelijks uit.

Gast

#16

2016-11-05 19:23

Ik vind het een mooi gebaar deze petitie, maar helaas kan ik geen geld doneren. Wegens te hoge lasten die ik heb kom ik maandelijkse net rond. Sorry. Ik betaal me rot aan maand premies en een betalingsregeling om me eigen risico te betalen. Sommige mensen betalen hun geen premie maar worden wel geholpen met medisch zorg. Tewijl wij nederlanders ons blauw en geel betalen aan hoge premies.


Gast

#17

2016-11-05 19:31

HET ROER MOET OM! Ik heb zelf een WAO uitkering op bijstandsnivo en ik kan dus op geen enkele manier een beetje zwart bijklussen om het hoofd enigszins boven water te kunnen houden in deze maatschappij - zeker als je chronisch ziek bent en extra kosten maakt. Ik kom bijna niemand meer tegen die nog enig begrip heeft voor mensen die langdurig van een sociaal minimum moeten rondkomen. De enige verandering is dat alles steeds meer gericht wordt op meedogenloosheid, overleven en graaien. De overheid gaat er geluidloos in mee en stimuleert deze mentaliteit alleen maar. Ik zie de toekomst zeer somber in.

Gast

#18

2016-11-05 23:14

De zieken en gehandicapten tax moet eraf, als ze zo graag meer geld willen, bezuinig maar op de salarissen van onze "regering"... De mensen die niet terug kunnen vechten omdat ze al op zijn met vechten om de dag door te komen, krijgen keer op keer de rekening gepresenteerd en dat moet maar normaal zijn... Ook in Nederland houdt het een keer op en gaat het gegarandeerd fout als dit zo door gaat.


Gast

#19

2016-11-05 23:41

Zou willen dat hun ouders voor een jaar op het minimum worden gezet zonder hulp en extras kijken of ze dan nog zo denken

Gast

#20

2016-11-06 03:16

Ik ben deze hele regering spuugzat. Ze maken Nederland gewoon onleefbaar. Voor t eerst in mijn leven ben ik schulden aan t opbouwen, omdat alles onbetaalbaar word, een fatsoenlijke baan is er niet meer bij. En daarbij moet je zeer zeker niet ziek worden want dan heb je pas echt een probleem. Deze mensen kunnen niet regeren omdat ze van nederland een stuurloos schip maken. Ze snappen niet hoe het werkt.

Gast

#21

2016-11-06 07:01

Ik hoop dat er veel mensen tekenen ! Het wordt steeds gekker met de eigen bijdragen !! Krijgen we ook meer zorg toeslag ! Heel veel moeten we al zelf betalen als je kind ziek is hoestdrank neusdruppels paracetamol ! De pil voor de jongeren !!! Mensen durven soms niet eens meer naar de dokter voor de eigen bijdragen ! Straks kunnen alleen de rijken nog gaan .en de minimum loon is al blij als die brood op de plank heeft ! De regering zou zich meer moeten in leven in het volk ! En niet van uit den haag naar Castricum en Blaricum reizen ! Met hun chauffeur aan het stuur !! Lekker naar oost noord west . Zou mooi programma zijn voor tv een maandje salris ruilen tegen minimum loon . Kijken of hun het gaan overleven .!!! Denk echt dat ze zelf het moeten mee maken ! Voor dat ze oordelen en plannen malen . Verschrikkelijk . Toegankelijkheid voor alle faciliteiten voor mensen met een beperking ! De zorg alles beknippen ze ! Miljoenen blijven op de plank liggen . Omg !! Ff om het kort te houdt .Ik ben blij Met deze petities mvg L .E Flantua

Gast

#22

2016-11-06 08:30

Rutte is een leugenaar. Niets maar dan ook niets wat hij beloofd maakt ie waar.

Gast

#23

2016-11-06 08:39

Heb meer dan genoeg van deze mensen met hun afbraak van Nederland!

Gast

#24

2016-11-06 09:11

grote schande,in een land als nl te wonen,en geen goede hulp te krijgen met betalen betalen en nog is betalen.
dit moet gewoon gratis zijn,zonder eigen risico.
net als vroeger,de ziekenfonds.
eigenlijk moeten ze die 1e en 2e kamerleden is in eeen stoel zetten,vastbinden,en ze verzorgen zoals gebeurd bij onze oudjes.zullen ze wel anders piepen.

Gast

#25

2016-11-06 10:38

Belachelijk om de eigenbijdragen te verhogen tewijl de zorgverzekeraars voldoende in kas hebben. En meer zorg uit het basis pakt word gehaald.