Handen Af Van Het Medisch Dossier

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Handen Af Van Het Medisch Dossier.


Gast

#26

2016-09-23 15:15

Omdat het medisch beroepsgeheim is tussen BEHANDELAAR en patient. Het dossier hoort niet in handen van derden te komen alleen om fraude op te sporen. Of het in de praktijk al of niet gebeurt doet er niet toe. Het mag absuluut niet in een wet worden gelegitimeerd.

Gast

#27

2016-09-26 19:47

Medische dossiers zijn doodeenvoudig PRIVE. Dat heeft niets met geheimzinnige zaken te maken , doch datgene waar je zelf tenminste nog iets over te vertellen hebt. Als dat in Nederland betreffende je eigen lijf ook al niet meer kan, wat gebeurt er dan met dit land?

Gast

#28

2016-09-27 07:31

De beoordeling van mijn gezondheid wil ik uitsluitend overlaten aan de mensen die daarvoor gestudeerd hebben en die ik daarvoor zelf uitgekozen heb. Mijn lijf is van mij en ik ben de enige die daarover beslist.

Gast

#29

2016-09-28 09:54

De zorgverzekeraars krijgen steeds meer macht en wij als zorgprofessionals zijn meer bezig met cijfers dan met patiënten zorg door deze invloed

Gast

#30

2016-09-30 05:24

Eigen risico moeten ze echt totaal afschaffen !
Mening

#31 Dossier

2020-01-08 05:38

De zorg verzekeraars hebben geld zat maar geven dat niet uit zo dat de burger ijlen bij dragen moet betalen gewoon terug naar het oude zieken fonds veel beter op deze wijzen vertellen patiënten niet het hele verhaal aan hun arts en dus kan dat gevaar voor hun gezondheid opleveren bang voor privecy s ending logisch tog