Feskens moet bij Willem II blijven!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Feskens moet bij Willem II blijven!.


Gast

#76

2013-05-22 15:18

clubicoon moet zeker blijven het is een echte willem 2er en een echte tilburger willem 2er in hart en nieren

Gast

#77

2013-05-22 15:22

Niet alleen Feskens wordt door Streppel buiten gezet: vrijwilligers van de was, mensen op kantoor, hoofdscout Jan van Gool, die wordt vervangen door een vriendje die WEL een salaris krijgt, Clemens Bastiaanse (trainer beloften), Robbie Hendriks, etc. En allemaal vervangen door vriendjes van Streppel.
Paul

#78

2013-05-22 15:55

En wordt dan de nieuwe assistent? Haalt Streppel daarvoor een vriendje van hem binnen, in navolging van Derksen en vorig seizoen die jaknikker Patrick Greveraars?

Gast

#79

2013-05-22 15:58

Mr. Willem II moet blijven!
Jeroen

#80

2013-05-22 16:00

@gast #77. Dat er sommige mensen op kantoor weg moeten, kan ik alleen maar toejuichen. Zeker als ze geen enkel rendement of kennis van zaken hebben. Aan jouw lijstje wil ik zeker de voormalige materiaalman toevoegen, die op een schandalige en onbeschofte manier na 27 jaar hart en ZIEL voor de club is buiten gewerkt. Nee, Streppel lijkt heel aimabel, maar hij gaat als een olifant door de Rood Wit Blauwe porseleinkast als hij vriendjes aan een baantje moet helpen. Daar kunnen ze in Helmond over mee praten.

Gast

#81

2013-05-22 16:08

John Feskens moet bij Wll blijven, het is een man die alles heeft gegeven en denk hier even EERLIJK,
Wordt dit de volgende blunder na de koffiejuffrouw die weg moest na 25 jaar, het geknoei van Hulzenhof,
Als de mensen het voor het zeggen krijgen bij Wll gaat het altijd fout, Hr. Streppel had hier eerder mee gekomen dan was je net zo eerlijk geweest als John, Ik hoop dat John blijft en laten we daar met z'n allen voor gaan en de cultuur bewaken die zo belangrijk is,
Ad

#82

2013-05-22 16:49

Ik weet niet welk financieel voorstel men aan Feskens heeft gedaan. Het heeft lang geduurd voordat Streppel tekende. Ik denk dat hij buiten zijn salaris, andere eisen heeft gesteld. Zo mogelijk ook het vertrek van Feskens. Door Feskens een zeer verlaagde aanbieding te doen, is deze eis op een slinkse manier ingevuld. Zo werkt het in de voetballerij en ion het bedrijfsleven.
Ik ben van mening dat men een grote fout begaat door Feskens te laten vertrekken.

Gast

#83

2013-05-22 16:56

John mag in geen geval weggaan Kijk wat het ons gebracht heeft toen Toine van Mierlo weg is gegaan.

Gast

#84

2013-05-22 17:14

Moet blijven dat is toch normaal,of niet Streppel
Jack

#85

2013-05-22 17:32

John Feskens is Wilem Ii

Gast

#86

2013-05-22 17:43

hij hoort gewoon bij Willem2
Wim

#87

2013-05-22 18:39

Denken jullie nu werkelijk dat de club enige interesse heeft in wat supporters denken en vinden? Ja, voor de vorm zeggen ze van wel, maar daarna is het mond houden, seizoenkaart kopen en gaan zitten. Zolang die denkwijze heerst aan de Goirleseweg, veranderden tien Mark van Boekels daar niks aan. Van Esch schijnt één van de boosdoeners te zijn, maar zijn benoeming als commissaris is wel unaniem goedgekeurd door de clubraad. Dus hoe serieus moet ik die mensen eigenlijk nemen? Commercieel is het een puinhoop, omdat de verantwoordelijken op een stoel zitten en denken dat de sponsors wel naar hun toe komen. Het interesseert ze geen moer, want hun baantje is het enige waar ze energie in steken. Een veiligheidscoördinator die met je mee lult en vervolgens als je je rug hebt gedraaid er zonder schromen een mes insteekt, omdat dat hem persoonlijk beter uitkomt. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Van Boekel wil de ziel terug in de club? Mark, succes ermee, want ook voor jou is het gewoon dweilen met de kraan open. Bottelier is daarop stuk gelopen en voor jou geldt gewoon hetzelfde.


Gast

#88

2013-05-22 19:15

Willem II heeft iemand nodig (een clubicoon) die ervoor zorgt dat de vaste 'regels' en 'voorwaarden' vastgehouden worden zodat trainers en bestuursleden (passanten) dit niet kunnen verwaarlozen. In het verleden heeft Toine van Mierlo dit gedaan nu al weer een paar seizoenen John Feskens. Erg belangrijk dat er zo'n clubicoon is en deze mag dus niet verdwijnen. 


Gast

#89

2013-05-22 19:17

@87: Die seizoenkaart komt er dus niet als het vertrek van Feskens niet wordt tegengehouden.

Gast

#90

2013-05-22 20:01

waarom een ras echte tilburger met een willem-ii hart op straat zetten een andere assistent kost toch ook geld misschien nog wel meer als feskens vraagt

Gast

#91

2013-05-22 20:26

Naar alle sportieve en financiële ellende van de afgelopen jaren, is onze club heel hard toe aan rust en stabiliteit.
Juist een type als John hoort daarbij.
ik ben al heel lang Willem ll supporter maar heb nog nooit meegemaakt dat een club die mede dankzij zijn supporters nog leeft een geliefde clubman eruit gooit.

Schaam je Willem ll.

groet,

Keiebaant

Gast

#92

2013-05-22 20:44

Ik vind het te gek voor woorden dat zon icoon weg moet bij onze club daarom heb ik deze petitie getekend. MISTER WILLEM II MOET BLIJVEN !!!!!!!

Gast

#93

2013-05-22 20:59

het is te gek voor woorden dat het boegbeeld van willem 2 moet gaan het is een machtstrijd van pipo streppel
Mauske

#94

2013-05-22 21:12

Beitel till I die!!!
dolf
Gast

#95

2013-05-22 21:17

streppel is zeker van plan om het helemaal bij willem 2 naar zijn hand te zetten, door clubicoon Feskens de laan uit te sturen. Hij zal zeker wel een van zijn voetbalvriendjes aanstellen als assistent, die voor een appel en een ei komt werken.


Gast

#96

2013-05-22 22:34

Dit is nu het resultaat als je de trainer ook technisch directeur maakt. Die heeft geen begrip voor de clubcultuur. Voor hem telt alleen het resultaat. Wij zijn weer terug bij af! (Lees: periode Andries Jonker).Juist nu in de periode van 'wederopbouw' heeft Willem II zijn clubiconen hard nodig. Niet alleen Feskens maar ook andere oud spelers. Ik ben ook teleurgesteld in Marc van Boekel die ondanks zijn pleidooi voor behoud van de clubcultuur, dit zo maar toelaat. Ik steun deze petitie dan ook van harte. Ik hoop dat het bestuur hierdoor wakker schrikt.Ga vooral zo door. d'n Beitel moet blijven !!!!
Wim

#97

2013-05-23 00:26

Ik weet niet of je dit van Boekel kwalijk kan nemen. Als hij de beslissing van Streppel al wil terug fluiten, dan heeft hij een meerderheid in de RvC nodig. Als we de geruchten mogen geloven hebben van Esch en Pijnenburg tegen gestemd. Blijven over die Reijerink en baantjesjager Verstraeten. Als één van die twee de kant kiest van de eerder genoemde twee, dan kan van Boekel hoog en laag springen, maar dan kan hij niks doen. De Clubraad kan misschien wat doen, maar die hebben eerder ingestemd met de benoeming van van Esch en ook Reijerink, dus dat orgaan neem ik sowieso niet serieus.

Gast

#98

2013-05-23 07:10

Te gek voor woorden

Gast

#99

2013-05-23 07:27

John heeft ooit één fout gemaakt: die twee jaar NAC maar dat is hem vergeven. John = Willem ll en Willem ll = John. Streppel, ook goede kerel maar moet oog hebben voor zijn supporters en dit moet niet beperkt blijven door op TV te steeds te zeggen dat ze als 12de man o zo'n steun zijn. De supporters hebben al degradatie moeten slikken, laat John gewoon blijven!!!

Gast

#100

2013-05-23 08:57

FES MOET BLIJVENN , CLUBMAN !!!!