De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven.


Gast

#426

2013-08-22 08:58

Leuke petitie.
Ik zag het al aankomen.
Eerst van alle rechten ontdaan op de zzp markt getrapt en vervolgens daar ook nog eens de kraan dichtdraaien, als je denkt dat het hier alleen bij blijft ben je dus echt gek he?
Daarom ben ik dus weggegaan uit nederland

Gast

#427

2013-08-22 11:27

Economie kan niet op gang komen zonder ondernemers...

Gast

#428

2013-08-22 11:51

Mensen die zelf hun broek ophouden en ook in moeilijke tijden hun eigen boontjes doppen, worden door deze maatregel ontmoedigd om hun zelfstandig ondernemerschap door te zetten en zijn dus beter af in loondienst. En dat terwijl de overheid aan de andere kant wil dat mensen minder afhankelijk worden van hun werkgever,flexibele arbeidscontracten moeten aangaan etc...

Beste regering Rutte, wat willen jullie nu eigenlijk?

Gast

#429

2013-08-22 12:04

Er zijn wel andere dingen waar op bezuinigd kan worden, denk eerst goed na.
Domme mensen

#430 Re:

2013-08-22 12:29

#2: -

Schijn-ZZP'ers?! Wat ben jij een dom wezen zeg?!

We hebben het hier over de groep die door hun werkgever de laan uit zijn gegooit. Vervolgens zijn zij niet met hun handje op zijn gaan staan, maar hebben alles-op-alles gezet om niet afhankelijk te worden! Ik denk als jou groep 'schijn-ZZP'ers' dat wel zou doen wij de hoogste werkeloosheidscijfers zouden hebben en niet Spanje of Griekeland!


Gast

#431

2013-08-22 12:59

Ik ben blij met dit initiatief, ik ben het er grondig mee eens!
Jan Sterk

Gast

#432

2013-08-22 13:11

Na geen verlenging van zijn contract bij een tijdschrift heeft onze zoon de sprong moeten maken naar zzpr. Hij heeft zichzelf tot nu toe kunnen onderhouden en heeft de staat veel geld bespaard. Als die zelfst.aftrek verdwijnt zal hij het niet lang meer zo kunnen volhouden en wat zijn dan de gevolgen... dit wordt zo een grote teleurstelling. De auto en alle extra's zijn al de deur uit en nu het huis nog en de studieschuld moet ook nog betaald worden. Jammer dat zo de kansen verkleind worden voor hem. Kan deze maatregel niet worden uitgesteld met een jaar of 5-7 zodat alle hardwerkende zzpr's nog even door kunnen om hun kansen te vergroten. Wij hopen op heel veel steun bij deze petitie.

Gast

#433

2013-08-22 16:25

Het is weer duidelijk waar het geld vandaan moet komen.... bij de hardwerkende, eerlijke mensen. Die vaak 80 uur in de week werken, nooit ziek zijn en eigen verantwoording nemen....

Waarom ziet geen een regering in dat ze eerst beter met geld moeten leren omgaan, i.p.v. nieuwe dingen te verzinnen om nog meer binnen te halen..
Uitgeven is makkelijk en voorbeelden daarvan te over... maar verantwoordelijk met onze centen omgaan... ho maar.

Gast

#434

2013-08-22 17:07

het zelfstandig zijn hoort helemaal bij het wakker worden van het grote geheel . de shift die gaande is op het allerhoogste niveau . jezelf uiten , creeren en tijden indelen . vrijheid . door dit terug te draaien wil de regering mensen weer in het gareel zetten zodat ze weer manipuleerbaar zijn en geen tijd hebben om wakker te worden . sorry , maar dit is niet meer tegen te houden ! <3
Beer

#435 Re: Re: Re: Knuppel in hoenderhok.

2013-08-22 17:10

#25: - Re: Re: Knuppel in hoenderhok.

Vergeet niet dat u als"loonslaaf" ook belastingvoordeel geniet in de vorm van loonheffingskorting.


Gast

#436

2013-08-22 21:01

ik denk dat vele met mij naar het buitenland vertrekken dan, en zie dan maar is aan je belasting centen te komen beste kamer

Gast

#437

2013-08-22 21:31

Ondernemer sinds 20 jaar wel zzp er maar veel opdrachtgevers.

Gast

#438

2013-08-23 06:30

ZZPer sinds 2005 in de kunstsector

Gast

#439

2013-08-23 06:45

Weer een belachelijke manier om extra belastinginkomsten binnen te halen.

Gast

#440

2013-08-23 06:58

Het lijkt er op dat de regering NL zo snel mogelijk naar de afgrond wil brengen.

Gast

#441

2013-08-23 07:21

Prima actie.
Zelfstandigen steken hun nek uit, lopen risico.
Dat moet je niet bestraffen maar stimuleren.

Gast

#442

2013-08-23 07:49

Zelfstandigen zijn de olie in de motor van de maatschappij. De regering wil alleen de radertjes in de wielen die gesmeerd in het gareel lopen.

Gast

#443

2013-08-23 08:37

Ik ben voorstander om ons ingewikkelde stelsel van belastingen, subsidies, heffingen, premies etc. etc. drastisch te vereenvoudigen en te hervormen. Het enkel schrappen van regelingen die ondernemerschap bevorderen is ad hoc beleid en is simpelweg een bezuiniging.

Gast

#444

2013-08-23 08:43

ik ben het geheel eens met dhr. Wiegel, vanmorgen in de Telegraaf, dat deze onzalige belastingmaatregel (als het onverhoopt doorgaat) er nooit mag komen. Reden: het zal leiden tot talloze faillissementen van ZZPérs, en voor hen extra bijstandsuitkeringen, die de betr. belastingopbrengst teniet doet !!!!
Herrietje

#445 Deze maatregel levert geen geld op maar kost alleen maar geld!

2013-08-23 09:07

Deze regering is ondoordacht en kortzichtig bezig! Met deze maatregel BEZUINIG je namelijk niets!
Uit een ondernzoek van FNV Zelstandigen blijkt namelijk het volgende: mocht maar een heel klein deel van de 800.000 zelfstandigen moeten stoppen door deze idiote maatregel kost hij namelijk meer dan hij oplevert! In plaats van 500 miljoen bezuinigen kost dit de schatkist meer, namelijk 509 miljoen! Te gek voor woorden! Regering bezint eer ge begint!
Hierbij het artikel: http://www.joop.nl/economie/detail/artikel/22404_bezuinigen_op_zelfstandigenaftrek_wordt_miljoenenstrop/

Gast

#446

2013-08-23 09:11

teken dan ook de petitie om een bindend referendum te krijgen. Zie Zwitserland.
Ga naar: http://www.petitie24.nl/petitie/19/help-mee-een-bindend-referendum-te-krijgen-in-nederland
EN TEKEN.
H. DE GROOT

#447 BINDEND REFERENDUM

2013-08-23 09:13

IK SCHRIJF HET MAAR IN HOOFDLETTERS,
DIT KUN JE OOK BEREIKEN DOOR EEN BINDEND REFERENDUM TE KRIJGEN. GA NAAR
http://www.petitie24.nl/petitie/19/help-mee-een-bindend-referendum-te-krijgen-in-nederland
EN TGEKEN

Gast

#448

2013-08-23 09:13

Deze lieden, die daar oliedom zitten, moeten zsm dus NU weg, voor dat zij dit land helemaal naar de afgrond brengen.
De Ene is onlangs gescheiden, laat gezin barsten de andere is flierefluiter. Julie Nederlanders denk toch eens na, over Julie eigen toekomt en dat van Julie kinderen!
Ook zullen zij, net als Lubbers indertijd, een greep doen uit julie eigen pensioenpot!
Laten jullie dat toe, wat zullen jullie Klein kinderen daar op zeggen ?

Gast

#449

2013-08-23 09:30

Dankzij de zelfstandigenaftrek heb ik het, met een bescheiden inkomen, al die tijd kunnen redden en zelfs nog een klein beetje kunnen sparen. Een arbeidsongeschiktheidsverzekering zat er nooit in,vanwege belachelijk hoge premie als je iets meer dan een fooi wilde ontvangen in geval van arbeidsongeschiktheid. Hoe de VVD en de PvdA deze voorgenomen maatregel kunnen rijmen met hun 'ideologie' en de voortdurend geventileerde kretologie dat ze ons land er bovenop willen helpen moeten Rutte en Samsom toch eens uitleggen.
Wat een armoe......

Gast

#450

2013-08-23 09:31

Aanmoedigen en niet ontmoedigen. !!

Middenstanders zijn de motor van de economie en moeten vaak als gezin gezamelijk buffelen voor een belegde boterham.

Zoals altijd kiezen ze in de politiek voor de gemakkelijkste weg , niet bezuinigen maar belasten.!!!!!