Edwin mag niet uit gtst


Gast

/ #2164 waarom edwin?? dat had nog jaren door kunnen gaan!!!

2012-01-28 18:44


het doet me gewoon pijn
ik vind het echt hartverscheurend
ik snap dat je het dramatisch wil maken, maar ik vind dit echt veel te ver gaan!!
dit doet me zo'n pijn dat ik eigenlijk de rest van de week het niet meer wilde zien.... vanwege al het verdriet met anton, bianca, sjoerd en lucas!! Ik kijk al denk 7 á 8 jaar gtst en ik vind dit echt de ergstiigse aflevering, waar ik met moeite naar kan kijken en ik afgelopen weekend eigenlijk een kutweekend heb gehad..... Het is niet zo zeer vanwege dat het een soap is ofzo, dit is gewoon te erg om een verhaal van te maken.... Ik weet nog dat dorothea het programma uitging.... dat was de laatste keer eigenlijk dat ik met hevige tranen voor de buis zat!! Moet je nagaan!! das denk alweer 5 jaar geleden ofzo....
Dit doet gewoon zo'n pijn, dat kunnen ze niet maken!!! En edwin speelde zijn rol ook zo goed!!
Ik vind het gewoon echt vreselijk en ik kan het 1000 keer zeggen, en toch blijf ik het zeggen!!
DIT KUNNEN ZE GEWOON NIET DOEN!!! DIT KUNNEN ZE GEWOON NIET MEER MAKEN!!
ik weet niet of ik maandag ga kijken, tis gewoon echt een kutgevoel.... ik voel me echt vreselijk van binnen......