Sytze van der V weg uit Amersfoort

Quoted post

bas
Gast

#167 Re: Re: re

2014-06-23 14:21

#156: crusaders - Re: re

ik begrijp heel goed waar het om gaat, het gaat erom dat ik inderdaad niet over sytze oordeel, dat heb je heel goed begrepen , ben geen fan van hem en soortgenoten , dat voorop ! maar waar het inderdaad om gaat is of de rechtsorde hier wint , te weten het strafrechtsysteem en de wet en het bevoegde gezag of een woedende gefrustreerde volksmeute! daar gaat het om!jullie zijn niet de baas over alles in jullie gezellige wijk! het is gewoon nl. grondgebied waar de wet hoort te winnen! en hardwerkend en belastingbetalend dat valt nog wel tegen vrees ik, eerder belasting ontvangend en bijbeunend (zwart uiteraard) en durf eens te beweren dat dit onzin is , maar ik oordeel hier niet over , net zo min als over sytze , laat ik aan de rechter en de overheid over!ik vind trouwens wel dat t een goed idee zou zijn om sytze te castreren dan is iedereen weer veilig maar denk niet dat jullie een vrijstaat hebben in het soesterkwartier waar jullie de dienst uitmaken met je volksgericht !dat nooit ! ben ik nu een moraalridder? reageer eens?

Reacties

keitje

#204 Re: Re: Re: re

2014-06-24 10:28:50

#167: bas - Re: Re: re 

Je zal zelf wel een zwartwerker zijn als je dit allemaal zo weet. Jij begrijpt helemaal niets sukkel die je bent. Jij bent zo persoontje die achter zijn computer onder een andere naam mensen afzeikt. Jij bent zelf een gefrusteerde persoontje met een stoornis. Vast familie van Sytze kan niet anders.