Sytze van der V weg uit Amersfoort

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Sytze van der V weg uit Amersfoort.


Gast

#201 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-06-24 08:18

Keitje

#202 Re: Re:

2014-06-24 10:16

#126: Harrie - Re:  

 De enige met een Tokkieniveau ben jij. Ik weet wel zeker Harrie dat je dit niet persoonlijk durft te zeggen en dat ze ook jou helemaal niet in het Soesterkwartier willen hebben daar wonen fatsoenlijke mensen en geen zielige figuren zoals jij. Sukkel.........

Keitje

#203 Re: re

2014-06-24 10:20

#134: - re 

 Wij jou ook niet. Jouw reactie zegt al genoeg over jou....Wat ben jij toch een zielig figuur.

keitje

#204 Re: Re: Re: re

2014-06-24 10:28

#167: bas - Re: Re: re 

Je zal zelf wel een zwartwerker zijn als je dit allemaal zo weet. Jij begrijpt helemaal niets sukkel die je bent. Jij bent zo persoontje die achter zijn computer onder een andere naam mensen afzeikt. Jij bent zelf een gefrusteerde persoontje met een stoornis. Vast familie van Sytze kan niet anders.

Keitje

#205 Re:

2014-06-24 10:32

#168: bas -  

 Dan schrijf je goed als je rechten hebt gestudeerd. Hahahahaha laat mij niet lachen. Ja gestudeerd voor zwartwerker zal je bedoelen maar niet voor rechten daar weet jij niets van af. Intellectueel niveau ja van het toilet zeker...

Keitje

#206 Re: Re: Re:

2014-06-24 10:42

#178: bas - Re: Re:  

 Ja dat is te merken dat je het niet hebt afgemaakt want zo oliedom als dat jij bent zegt al genoeg.

Keitje

#207 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-06-24 10:47

#184: bas - Re: Re: Re: Re: Re:  

 Leer jij eens te schrijven want dat kan jij echt niet. Jij hebt helemaal geen rechten gestudeerd. Kijk jij eens in de spiegel. Doe dat maar niet want dan barst hij met die lelijke kop van je.....

Keitje

#208 Re: Ik teken de petitie niet

2014-06-24 10:48

#187: Ik teken niet - Ik teken de petitie niet 

 Geef dan ook geen antwoordt. Dan hoop ik niet dat wanneer hij in de fout gaat het familie van jou is.

Keitje

#209 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-06-24 10:52

#188: bas - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re

Hahahahahahahahah jij zwartwerker nou weet ik waarom jij je studie niet hebt afgemaakt je kan niet schrijven. Wel eens van hoofdletters gehoord.


Gast

#210

2014-06-24 13:37

weg met deze viezerik wordt er missselijk van vieze pedo
Harrie

#211 Re: Re: Re:

2014-06-24 18:03

bas

#212 Re: Re:

2014-06-24 19:59

#198: - Re:

helemaal mee eens , echt het zouden mijn woorden kunnen zijn , fijn dat er iemand is , ik hoop nog veel meer zelfs, die zich niet door primaire emotie laat leiden , tof! gr. bas.

bas
Gast

#213 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-06-24 20:51

#196: crusaders - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

hallo crusader , tof dat je anwoordt!ik zal een aantal dingen uitleggen , dan begrijp je mij vast beter...hoop ik.ik ben t met je eens dat sytze n provocateur is , zie maar in mijn andere reakties, zijn er inmiddels best veel .omdat ik langdurig werkloos ben heb ik (te ) veel vrije tijd , dat helpt ook mee om te reageren snap je? ik ben ook met je eens dat sytze daar beter niet kan wonen , al is het alleen maar om zichzelf te beschermen.ik heb ook al gezegd dat sytze naar mijn mening tenminste 2 stoornissen heeft.(pedosexueel en oppositioneel opstandig)t laatse wat ik wil is als een betweter overkomen maar ik wil wel graag mensen aan t denken zetten e n beetje prikkelen daarin .als jij drs. bent , dan ben je hoger opgeleid dan ik want ik heb 7jr. gestudeerd maar heb t niet afgemaakt.t is natuuelijk wel zo dat 7jr. studeren meer de hersenen prikkeld dan , om maar wat te noemen , produktiewerk doen , niet dat ik daarop neerkijk trouwens.ik woon in de provincie gelderland en ken amersfoort alleen van fotos en zicht vanuit de trein en beelden van de demonstratie en statistische gegevens op internet .ook de wijk wordt daarin beschreven.o.a. d.m.v. diagrammen. over afkomst heb ik niks gezegd , opleidingsniveau kun je zo op internet (c.b.s. gegevens) terugvinden, dat niveau is GEMIDDELD GENOMEN  laag.....ik zeg dus verder niks he , oordeel hier niet over.denk je echt dat hij boven een kinderverblijf wil wonen om zijn slag te slaan? ik kan niet in zijn hoofd kijken maar denk dat hij dan echt kansloos zou zijn , die wordt daar echt heel goed id gaten gehouden als hij daar al mag blijven wonen.en er zit beton tussen zijn woning en t kinderverblijf . vlgs mij is het provocatie van zijn kant , een van zijn stoornissen . ik zou wel heel graag de psychiatrische rapportages over hem lezen , maar dat kan ik wel vergeten  , helaas...je zegt dus dat sytze niet op de bewuste plek in a.foord moet blijven , zijn we t over 1 ding eens! ook zeg je dat als n kind van je zou worden misbruikt je t recht in eigen hand gaat nemen en dat vind je rechtvaardig . ok. nu ga ik je iets vertellen waar je van gaat schrikken en dat legt meteen bloot waarom ik op dit onderwerp zo diep inga.14 jr. geleden werkte ik op advies van de sociale dienst in mijn woonplaats in een buurthuis. als vrijwilliger. ik ben op enig moment rond die tijd beschuldigd door n meisje van 10jr. , dat ik haar in t gemeentelijke zwembad, over de kleding heen, zou hebben betast aan borsten en vagina. pleegvader van haar ( ze was uit huis geplaatst door jeugdzorg) heeft aangifte gedaan ik kende het meisje wel van gezicht en naam , maar ze was geen bezoeker van t buurthuis.ging wel om met kinderen die wel in dat buurthuis kwamen.dus die kwamen t hele verhaal te weten. ik mocht niet meer in dat buurthuis komen . werd keihard aangepakt door politie agenten , maar t probleem was , ik was op t tijdstip dat ik t meisje zou hebben aangerand , helemaal niet in haar buurt! dat kon ik bewijzen.....ik was niet in t zwembad op dat moment we hadden allebei n abonnementkaart en die registreerde tijdstippen en datums van in-en uitgaan ik heb ook niemand betast!de politie was overtuigd van wel , kinderen liegen en fantaseren nl. nooit volgens hun.. badpersoneel had ook niets gezien.de rechter gaf mij gelijk en ik kreeg 5000E voor  t ongemak...al met al wel 17dgn vastgezeten. mn reputatie naar de kloten natuurlijk , bedreigd , nageroepen op straat , 75% van mn vrienden kwijt , in 1999 kreeg ik nog 20kerstkaarten in 2000 nog 4....mn ouders keken me sinds die tijd ook anders aan dan voorheen..kortom , ellende.sinds die tijd voel ik dus een haat tegen mensen die te keer gaan tegen pedosexuelen , IK BEN ZO DUS NIET! voor alle duidelijkheid, ik vind sytze wel n gek... begrijp je nu beter mijn gevoelens?ik heb ook af entoe opborrelende wraakgevoelens naar dat meisje (inmiddels 24jr. oud) en sommige volwassenen die een rol in deze zaak hebben gespeeld en naar die wijk , waarin ik zelf nooit heb gewoond.deze wijk lijkt best wel veel op t soesterkwartier , voor zover ik kan beoordelen.in gedachten heb ik t meisje en sommigen mensen eromheen al vaak doodgemarteld.mn psycholoog zegt steeds , niet doen en dat kind wist niet beter en die mensen eromheen ook niet...kan wel zijn , maar jij zegt dat je de misbruiker van je kind iets zou aan doen dat kan ik wel begrijpen , maar begrijp jij dan ook dat ik de genen die mijn reputatie hebben vernield iets wil aandoen?of is dat dan ineens iets anders en zit ik verkeerd met mn gedachten?ik zeg als laatste opmerking : een man die kinderen leuk vind is n risico, n man die een hekel heeft gekregen aan kinderen is n gevaar.ikzelf was in 2000 33 jr.oud , ben nu dus 48jr.ik heb altijd tussen de kinderen gewoond , nooit een klacht over mij voor 2000 en ook niet meer nadien , voor alle duidelijkheid. groet , bas.

bas

#214 Re: Re: Re:

2014-06-24 21:16

#202: Keitje - Re: Re:

je geeft niet 1 argument , schrijft tokkie midden in een zin met een hoofdletter , weet al hoe mijn hoofd eruit ziet , is t omdat mijn laptop oud is en de capslock soms niet werkt dat mijn reakties niet meer leesbaar zijn , ofzo?anderen hebben daar geen moeite mee hoor, met die hoofdletters die ontbreken, t gaat toch om de boodschap of niet? ok ieder zn mening en jij houdt niet van treiteren zeker? man (of vrouw) je doet zelf niet anders!dit is een openbaar medium en ik heb ook recht op mn mening of niet ? bewijzen van studie heb ik en op die opleiding vallen ze niet over ontbrekende hoofdletters, als de boodschap maar overkomt. ook n typefout wordt daar vergeven , anders dan bij jou.maar kom nou eens met een argument.... typefouten en ontbrekende hoofdletters worden niet aangerekend...en ik WIL helemaal niet in t soesterkwartier wonen!ps. ben noch familie van sytze noch soortgenoot(pedosexueel). ik ken hem alleen maar van internet en tv ik vind m wel behoorlijk gestoord , dat wel.verder vind ik ook dat hij weg moet boven dat kinderdagverblijf en a.u.b. vergeef me mn ontbrekende hoofdletters en eventuele type en of spelfouten , ok ? bij voorbaat dank , maar geen groet( en dit is geen typefout) ook werk ik wel eens zwart , loodgieterswerk en tuinman e.d. vandaar mijn fakenaam, ik zeg alleen maar dat ik in gelderland woon en niet in a.foord.ik durf mij zeker niet bekend te maken en naar jou toe te komen want ik weet vrijwel zeker dat ik dan in elkaar geramd ga worden door jou en wat kameraden , heb ik goed , ofniet?en dat zal harrie ook wel denken , heeft ie goed trouwens.


Gast

#215 Re: Re: re

2014-06-24 21:35

#203: Keitje - Re: re

dus jij woont in het soesterkwartier.... op zere been getrapt?


Gast

#216 Re: Re: Ik teken de petitie niet

2014-06-24 21:53

#208: Keitje - Re: Ik teken de petitie niet

Antwoordt met dt? Haha, wie moet het hier over taal hebben? Antwoord als zelfstandig naamwoord is natuurlijk zonder t....


Gast

#217

2014-06-24 22:04

ik denk dat er meerdere partijen handtekeningen versturen maakt verder niet uit we moeten wel koren van het kaf schijden he! maar zonder gelul deze zaak is gemeente amersfoort lullig komen te staan heren en dames beleidsmedewerkers doe je huiswerk es goed hahhaha! dus skw ers ik ben trots op jullie!!!!

Gast

#218

2014-06-24 22:10

mm lijkt wel rtl 4 nieuws hahahaah! ik heb goede contacten met de juiste mensen daar beetje jammer hahaha
bas

#219 Re: Re: Re: Ik teken de petitie niet

2014-06-24 22:19

#216: - Re: Re: Ik teken de petitie niet

ja inderdaad! keitje is scherp op type en taalfouten van anderen maar hij of zij kan er ook wat van, de pot verwijt de ketel....enz, gr. bas

crusaders

#220 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-06-25 09:12

#213: bas - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Hallo Bas, bedankt voor je openhartige antwoord. Ik kan je tot op bepaalde hoogte begrijpen, vind het heel erg voor je wat je is overkomen maar dat neemt niet weg dat ik bij mijn standpunt blijf dat dit soort mensen (waarvan  onomstotelijk vaststaat met glashard bewijs dat ze schuldig zijn) keihard moet worden aangepakt. De wetgeving blijft hierin helaas bijna altijd in gebreke en daarom zeg ik dat ik er zelf ook iets aan zou toevoegen. Je zegt, begrijpelijkerwijs met jouw ervaring, dat je haat voelt voor mensen die te keer gaan tegen pedosexuelen, ik zeg je dat ik een mogelijk nog grotere haat voel tegen die mensen die de pedo's willen begrijpen, beschermen, vergoeilijken (zelf ook misbruikt, slechte jeugd, op zoek naar liefde, probeert te onderdrukken maar lukt niet etc) en dat ik misselijk word als ik hoor wat voor "straffen" ze krijgen. Een Robert M. (die ik inderdaad wel een beestmens zou noemen) die o.a. door muziektherapie weer op het rechte pad gekregen moet worden......  Een persoon als hij die zich tot het einde arrogant bleef opstellen, helemaal geen echte spijt betuigde, alles zo ingenieus had aangepakt had van mij de doodstraf (mocht hij bestaan hebben) mogen krijgen.

Het verbazingwekkende met pedo's is dat ze bijna altijd weer in dezelfde fout vervallen, dat ze altijd weer kinderen (gelegenheden waar kinderen veel komen) opzoeken, dat ze vaak nog steeds ervan overtuigd zijn dat ze kinderen eigenlijk alleen maar lief hebben, aandacht geven die  ouders niet geven, kortom dat ze er nog steeds niet van bewust zijn dat ze helemaal fout zitten en dat ze zich hun ogen uit hun kop zouden moeten schamen.  Net als deze Sytze die met alle geweld dáár wil wonen, ik zeg niet dat het 100% zeker is dat hij het weer zou doen maar je hoeft geen genie in kansberekening te zijn om vast te stellen dat de kans wel groot is....... Waarom zou je jezelf expres aan bepaalde verleidingen blootstellen als je iets echt niet meer wil doen? Waarom niet respect tonen voor de inwoners (aangezien jij degene bent met een schuld) en gehoor geven aan het verzoek te verkassen? Hij had dit allemaal toch zelf al kunnen bedenken. Jij denkt dat hij oppositioneel opstandig is en een provocateur, o.k. maar dan vraag je erom dat de mensen korte metten met je maken en verspeel je ook bepaalde rechten en evt. bepaald begrip.

Het laatste wat ik nog wil zeggen is dat ik begrijp dat jij af en toe opborrelende wraakgevoelens koestert tegen het meisje en omgeving (en daar veroordeel ik je zeker niet op) maar dat ik dat niet op 1 lijn kan stellen met wraakgevoelens die b.v. ouders kunnen hebben t.a.v. diegene die hun kind misbruikt daar het in het eerste geval om een klein persoon gaat die niet ten volle verantwoordelijk kan worden gesteld voor denken en doen, terwijl bij een pedo het om een volwassen man gaat die 100% toerekeningsvatbaar is en zijn eigen lusten laat prevaleren ten koste van een onschuldig kind die een gruwelijke ervaring voor altijd met zich mee draagt.

Ik wens je veel goeds toe en hoop dat je een baan vindt.

bas
Gast

#222 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-06-25 21:03

#220: crusaders - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

hallo crusader  , bedankt voor je reaktie. al met al zou je kunnen stellen dat wij qua mening best dicht bij elkaar zitten. zoals je kon lezen vind ik ook dat sytze  moet verkassen van de plek waar hij nu zit . ook ik vind dat hij moet inbinden met zijn eisen , ook ben ik met je eens dat hij bepaalde rechten verspeeld heeft.maar niet alle rechten . ik ken de man verder helemaal niet en moet het doen met media-informatie , ben dus eigenlijk te gebrekkig geinformeerd om een goed oordeel te kunnen geven. ik heb verder geen enkel belang bij deze zaak want ik woon op 100km afstand.dus wie ben ik om mee te oordelen.......en ja ook ik vind robert m. een beestmens.wat die wraakgevoelens betrefd die bij mij af en toe opborrelen , dat is niet zozeer naar dat meisje toe , die inmiddels al zelf een kind heeft en al 24 is , maar naar de volwassenen die mij destijds zo snel veroordeelden zonder dat ze er veel vanaf wisten alleen vage en oppervlakkige geruchten.dus eigenlijk zitten we redelijk op 1 lijn zou je zeggen.en tja doodstraf of lange detentie ik weet eigenlijk niet waar ik voor zou kiezen als ik de veroordeelde was en er gekozen kon worden ik vind ,denk ik, detentie langer dan bijv. 8 jr...dan maar dood, maarja dat zeg ik nu , en t is maar verbeelding gelukkig , als ik er echt voor zou staan is t mischien weer anders.ik wens jou ook veel goeds toe en hoop inderdaad nog steeds dat ik leuk werk ga vinden. vr. groeten , bas.  ps. de capslock van mijn ouwe trouwe laptop is kapot , waardoor ik hoofdletters weglaat.


Gast

#223

2014-07-02 11:32

Oprotten Viezerik anders kom je aan de beurt
de zon

#224 Onderwerp

2014-07-06 16:22

ja hij moet weg daar ben ik het helemaal mee eens maar waar willen jullie hem dan naar toe hebben? overal waar hij hierna naar toe gaat wonen ook kinderen en dus ook mogelijke slachtoffers.
Jullie zijn op de hoogte gebracht; hierna komt hij op plek waar ze het de omgeving niet gaan vertellen omdat ze bang zullen zijn voor herhaling dus de plek waar hij hier na naar toe gaat heeft zo goed als zeker een groot probleem zonder het te weten.
pedofilie is niet te genezen en herhaald zich bijna altijd!
pietje

#225

2014-07-13 17:17

dit soort klootzakken moet je castreren en langzaam laten bloeden voor je dit soort dichtschroeit deze beesten horen niet thuis in de maatschappij gewoon uitroeien