Aanlijn- en muilkorfplicht en fokverbod gevaarlijke honden.


Gast

/ #143

2013-08-19 12:45

Ik denk dat het gros van de bijtgevallen van ons soort naar mensen toe in het buitenland plaats vinden.. Onze honden lopen heus wel los hoor en zwemmen ook maar dan op plekken waar we er 1000% zeker van zijn dat er geen andere hond bij kan komen, dat zijn omheinde velden en stranden met aanlijnplicht en dan gebruiken we een longeerlijn.. Eigenlijk iedereen die ik ken fietst met zijn of haar staff/pit dus daar kan ik me totaal niet in vinden..

Een fokverbod is echt geen oplossing educatie wel.. een fokverbod zal de illegale handel alleen maar laten groeien en dan weten we helemaal niet meer wat er rond loopt.. De handel in dieren mag wat mij betreft sowieso worden aangepakt iedereen koopt maar en doet maar.. honden gevechten kun je ook met labs houden, alles is vals te krijgen als je dat wilt..

Ik ben blij dat ik hier gewoon mijn verhaal kan doen en dat er normaal op gereageerd wordt ookal zijn wij het niet op alle punten met elkaar eens.. Als u wilt mag u gerust een keer bij ons thuis komen kijken hoe wij omgaan met onze honden en hoe ze werkelijk zijn..