Start een petitie

Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.

Hoofdfuncties

• Jij bezit de gegevens, inclusief de e-mailadressen van de mensen die jouw petitie getekend hebben.
  • Je kunt een e-mail sturen naar alle mensen die jouw petitie ondertekend hebben.
  • Makkelijk te herinneren adres, https://www.petities24.com/naam_petitie
  • U kunt zelf bepalen wat er gevraagd wordt van de mensen die uw petitie ondertekenen.
  • U kunt uw petitie vertalen in meerdere talen. Het handtekening formulier is vertaald in 42 talen.
  • U kunt tekst, afbeeldingen, links en lijsten gebruiken.
  • U kunt de handtekeningen gemakkelijk uitprinten (HTML, PDF, Excel).
  • U kunt de petitie integreren in uw website.
  • Als je nieuwe informatie hebt die je zou willen delen met iedereen die de petitie getekend heeft, kan je een mededeling schrijven Een e-maillink naar de mededeling zal naar alle mensen gestuurd worden die het ondertekend hebben.
 Toon meer
U kunt uw petitie te allen tijde wijzingen, ook na publicatie.

Je e-mailadres is je gebruikersnaam. Uw e-mailadres zal niet worden gepubliceerd.

Taal: Nederlands [Bewerken]

Personen die de petitie ondertekenen moeten ten minste hun naam, woonplaats en een e-mailadres opgeven. U kunt ook extra informatie vereisen. [Voeg meer velden toe]