De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven

dre

/ #692

2013-08-29 21:17

Ik zie de toekomst voor mijn bedrijfje nu ineens heel zwart worden. Heb al een paar keer moeten ziekmelden (geen inkomsten!) en niet omdat ik ziek was maar het geld voor de diesel voor mijn kraan en trekauto op was!! Moest gaan zitten duimendraaien thuis of heel voorzichtig bellen of er een opdrachtgever bereid was iets eerder te betalen. Geen ww of pensioen behalve hetgeen ik opgebouwd heb in het verleden in loondienst. Geen aov niet te betalen, kan nog net een wa bedrijf verzekering vanaf met moeite. Die zal ik volgend jaar dan ook maar schrappen. Als er dan wat gebeurd ben ik tenminste in een keer uit mijn lijden verlost. En voor de goede orde, ik heb niet gekozen om zzp r te worden, dat is volledig ontstaan uit bitterste noodzaak!! Nu al meer dan 8 jaar het hoofd van mijn hele gezin boven water weten te houden maar dit gaat een gat prikken in ons reddingvest! Als ze dit echt gaan doen ga ik alvast dingen doen die echt niet netjes zijn zoals mijn werk auto op iemand anders zijn naam zetten zodat ik verzekerd blijf van een vorm van inkomsten na mijn falliesement dan!! Je moet wat!!