ONZE BIB MOET OPENBLIJVEN


Gast

/ #58

2013-11-24 12:39

1. Vooraleer een reorganisatie te "beslissen" - EERST een 'haalbare' en 'aanvaarbare' oplossing presenteren ! (alternatieve, haalbare,aanvaarbare )- Zou vòòr de beslissende intentieverklaring moeten komen.
2. Bibliotheek-bus ?
3. Courierdienst - mogelijkheid om op bestelling/afleveren/ophalen
4. En ...
Waarom het 'verwaarloosde gemeentehuis' niet instellen als "meetingpunt" - "front-office" - "adviespunt" ten dienste van de Kemzeekse gemeenschap. Eén computer met één bediende kan op locatie Kemzeke (en ev. andere locaties) al heel wat "sturen" en "oplossen".
Allerlei "dienstverlening" zou men dààr kunnen opvragen/ophalen.
Dus: dan zou ik dààr zelfs een boek kunnen bestellen en ophalen.
Niet vergeten dat we voor veel mensen/families/senioren/ouderen in een overgangsfase zitten qua mobiliteit, communicatie en ICT-mogelijkheden.
DE BEVOLKING "TOENADEREN" KAN EEN BOODSCHAP ZIJN.
"Centraliseren" is soms veel mensen "afzonderen" en een gevoel van "vereenzaming" creëren/stimuleren.



Veel