erkenning voor fibromyalgie


Gast

/ #20

2015-03-20 00:59

waarom ik deze petitie getekend heb,is omdat ikzelf ook fibromyalgie heb,en nog vele andere chronische ziekten,maar ik vind het verschrikkelijk dat fibromyalgie niet erkent word,terwijl deze ziekte zo'n zware impact heeft op je leven!!!ik heb soms momenten dat het zo'n pijnen geeft en zo vermoeid ben,dat ik al een aantal keer opgenomen ben met een zware depressie,waaronder ook de stress van het ongeloof van de buitenwereld als je hen verteld over fibromyalgie;de reactie van velen is;met haar kommedie!!!,goh ge ziet gij daar niets aan!!!ze ziet er nochtans niet slecht uit!!!alléé zo jong nog en zij moet zoveel in haar bedde liggen,das toegeven hé,ze moet haar een beetje sterker tonen!!!dit zijn één voor één reacties die aan mijn oren komen!!!ik zit dan ook nog in een rolwagen door doktersfouten al 14 jaar!!!4xgeopereerd aan de rug waarvan 2 x de zenuwen geraakt zijn, dus zeiden ze;draai je knop maar om,want je rolstoel wordt je beste vriend!!!lap zeg!!!ik had al een lange tijd last van vermoeidheid en pijn aan gewrichten,dan hier,dan daar.verschillende onderzoeken gehad, verschillende dokters,het enige wat er meestal uitkwam was het vocht dat ze zagen van mijn ontstekingen,later hoorde ik van dr.Lambrecht in Gent,ben daar geweest,allerlei testen en wat daar allemaal uitkwam als diagnose,k ga het u besparen maar daar zat ook cvs en fibro. bij,maar helaas niet erkent als ziekte maar eerder als plantrekkerij!!!ik voel me zwaar teleurgesteld!!!!!!