Aanklacht tegen Abou Jahjah en Movement X

ellamie

/ #47 onzin beu hoor!

2015-04-02 09:34

Ik ben het beu! telkens wij onze mond open trekken zijn we racisten!

Maar vreemdelingen mogen wel altijd hun mening roepen, overal en altijd. Ik vind dat ook racisme maar dat mag ik niet zeggen want dan ben ik een calimero..

ik ben het extreem linkse front hier serieus beu. Tijd voor de vlamingen om te eisen dat de grenzen toegaan en extremisten met heel de familie het land uitgezet worden.

Iedereen lacht met VS en andere landen, wel daar zijn alle regels heel streng! daar kom je niet binnen als je niets hebt bij te dragen aan het land en de cultuur. Geen respect voor de amerikaanse mentaliteit > buiten! Veel beter geregeld!

 

Mss heeft Abu dada wel gelijk, kunnen wij beter vertrekken in dit land want zelf hebben we geen rechten als goed werkend, belastingbetalend mens. Bedreig iemand, overval een winkel, maak mensen uit op straat en je zal beloont worden.. zo werkt het hier en ik ben dat beu! Geef me dan maar men brutoloon en ieder voor zich! de overdreven pampermentaliteit in dit land heeft het zelf gezocht dat alle criminelen hier zitten en wij ons moeten aanpassen aan inwijkelingen..