Aanklacht tegen Abou Jahjah en Movement X


Gast

/ #240

2015-04-04 09:08

ik steun deze actie omdat het eens gedaan moet zijn om ons als echte belgen te komen vertellen wat we wel of niet mogen in ons eigen land,ik heb geen probleem met inwijkelingen die zich aanpassen aan de regels van ons land en met de stroom meezwemmen maar wel een probleem met de papieren belgen met dubbele nationaliteit die hier zagen en klagen maar tergelijkertijd wel alle voordelen meepikken oin ons land.wij zijn de racisten in hun ogen ,de domme belgen maar ze kennen de wetgeving beter dan ons als het er op aan komt om ervan te profiteren..die jahja moet hier gewoon niet blijven als het allemaal zo slecht is,en de rest van die azijnpissers mogen mee met hem,,in marokko op zijnen berg tussen zijn geiten heeft hij geen zeggenschap,is hij niemand...hier denkt hij dat hij iets betekent,de held voor de marokkaanse gemeenschap,de idioot,de burgemeester dwingen met ontslag te nemen omwille van uitspraken is belachelijk,dat moeten wij in marokko eens proberen wat hij zich hier allemaal permitteert,ik ken genoeg mensen van vreemde origine die helemaal niet klagen over onze wetgeving,die zich zelfs schamen en distantieren van zo'n karakter..dit is belgie en als het je niet aanstaat houdt niemand je tegen om te vertrekken,als ik morgen in een ander land wil gaan wonen moet ik me ook aanpassen...simpel

dus jahjah dada!! ;)