POLITIE-CAO 2015


Gast

/ #385

2015-04-20 06:27

Het is natuurlijk niet alleen het salaris wat een issue is in deze onderhandelingen. Wat mij betreft vind ik het schandalig hoe ze daarnaast de secundaire voorwaarden aan het uitkleden zijn. Nadat ik in 1999 bij de politie kwam werken heb ik bij elke onderhandelingen de secundaire voorwaarden achteruit zien gaan. Ik merk ook dat de reorganisatie een enorme wissel trekt. De onzekerheid over de toekomstige werkzaamheden van bijvoorbeeld taken die nergens in een fucntie worden benoemt maar die ik nu wel fulltime doe (en speciaal voor ben opgeleid). En dan nog maar niet te spreken over de toename van de hoeveelheid administratieve werk om dat monster van een BVH te vullen met info (en waarvan niemand weet hoe ie het op een makkelijke manier eruit kan halen!!). Wat mij betreft is het helemaal klaar. Ik denk dat het tijd wordt dat die kamerleden eens een keer salaris gaan inleveren. Ik kan me nog herinneren (weet niet meer precies wanneer dat was) dat wij als politie 1% loon erbij kregen (maar waarvoor we ook 1% meer moesten werken. hoe bedoel je sigaar uit eigen doos!) en de kamerleden er 13% (ja u leest het goed!) bij kregen. En dan krijgen ze ook nog eens wachtgeld als ze uit de kamer worden gezet.




Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...