Steun Jitse Akse

Gerben

/ #1028 Laf Nederland

2016-01-16 09:10

Deze man heeft gedaan wat veel meer Nederlandse mannen hadden moeten doen. Als je je enigzins verdiept in de gruwelijke misdaden die IS pleegt tegen mannen, vrouwen en ook kinderen is het moeilijk om je in te houden.

Ik zie er nu al tegenop om mijn zoontje later te moeten vertellen dat niemand durfde te helpen inclusief zijn eigen vader niet. Er worden kinderen gemarteld, verkracht en onthoofd en wij doen er niets tegen. Het argument van de politici is dat er eerst een diplomatieke oplossing moet zijn. Een diplomatieke oplossing bereiken met de grootste en gevaarlijkste gekken ter aarde, ik zie Jesse Klaver (GL) het graag proberen.

Het is niet te verantwoorden dat wij het de Duitse bevolking al ruim 70 jaar na dragen niet te hebben ingegrepen in WWII maar zelf doen wij nu ook niets. Wij weten niet meer wat te doen, je leven in de waagschaal leggen zoals Jitse deed durft niemand meer. Je ergens tegen uitspreken of een probleem benoemen en daarvoor staan is een eigenschap waar weinig Nederlanders over beschikken.

Er lopen ruim 50 teruggekeerde jihadi's in Nederland rond waar onze overheid niets tegen doet, tikkende tijdbommen lopen door Nederland en onze regering heeft de ballen niet om het aan te pakken. Ik schaam mij voor mijn land wanneer zij de ruggegraat niet heeft om echte helden te eren zoals Jitse, ook al moet je de wet in acht nemen.

Het braafste jongetje uit de klas naait weer een landgenoot ellende en vernedering aan. 

Ik schaam mij zo..

Jitse voor mij ben jij een held, één van de laatse mannen in Nederland die nog iets durft te ondernemen. Wat voor straf je ook krijgt, hoe ze je ook kapot proberen te maken. Weet dit, de politicie en het OM vertegenwoordigen Nederland niet, dat doen haar in inwoners. Ik weet zeker dat het grootste gedeelte van de bevolking jou een held vinden en jou een warm hart toedragen.