Steun Jitse Akse


Gast

/ #11854

2016-01-19 17:57

Deze man hoort een lintje te krijgen.Het is schandalig hoe hij behandeld en ja het linkse geboefte die al jaren de dienst uit maakt in het O.M.,de rechtelijke macht, politie, linkse advocaten, de politiek, Pvda, Groenlinks, SP hebben het nu zo
voor elkaar dat alles is kapot gemaakt pappen en nat houden.
We hebben allang geen leger meer alles is kapot gemaakt door die zogenaamde vredes schreeuwers en ja kijk eens in
het midden oosten met dat tuig van i.s. waar moslims tussen
zitten die hier in het leger hebben gezeten en men is nog blind
dat tuig is niet te vertrouwen.Ik heb respect voor de Koerden die vechten tegen dat tuig en totaal niets krijgen.Het westen
heeft anderen belangen en daar hoorde de Koerden niet bij
ja daar zit die boef Erdogan achter.Ik heb ook gevochten in
het buitenland met nog anderen landgenoten omdat wij niet
geschikt waren voor het Nederlandse leger.Ik heb genoeg gezien en vooral tegen moslims, voor ons waren het lafbekken
het enigste wat ze riepen Allah Akbar nou dat hebben ze geweten.Dus Rutten en je linkse kliek slaap maar lekker wij als
oud soldaten weten wel beter,Nederland wordt en is verkocht en het paard van Troje is binnen gehaald dat zooitje gaat zich tegen ons keren. Ik ben te oud om daar.nog te gaan vechten
maaaaar anders ik ging er zo naar toe, en ik niet alleen.
Jitske heel veel sterkte nogmaals het is schandalig hoe men je
behandeld, het zijn onbenullen die alleen maar willen scoren,
en totaal geen ervaring hebben of weten totaal niet hoe het internationaal in elkaar zit, ambtenaren zijn het.Succes