Geldermalsen zegt nee tegen B&W

Wordt wakker Dwaas

/ #24 Re: Re: Re: Re:

2016-01-22 18:11

#19: vader van dochters - Re: Re: Re:  

 Beste medemens,

Diverse christelijke organisaties inclusief luitjes van SGP en CU hoor ik met regelmaat zeveren over dat we goed voor onze medemens en natuurlijk ook voor de vluchtelingen moeten zijn. Als medechristen wil ik u zeggen: natuurlijk moeten wij medemensten helpen, maar die medemensen vinden we ook dicht bij huis, in Nederland, in de schuldsanering, in uw straat, in uw familie.

Uw dwaze geleuter leidt er toe dat door de ongeremde instroom van radicale intolerante molims zijn hier de overhand krijgen en dit er mogelijk toe zal leiden dat de maatschappij hier onleefbaar wordt, net als in vele landen in het midden oosten. Homo's gooien ze van het dak af, vreemdgangers worden gestenigd en Christenen zoals u en ik hakken ze als eerste hun hoofden er af. Dus dwaas wordt wakker, lees eens een fatsoenlijke krant, verdiep je in de afkomst van deze mensen. Geloof niet in sprookjes en dominees die onzin vertellen. Help mensen die dankbaar zijn, geen personen die zeiken dat ze geen tv op hun kamer hebben, het eten niet halal is, het te lang duurt e.d. Mensen die je proberen te overheersen en de democratie afschaffen zodra het kan hebben we hier al genoeg. Wel eens verdiept in hoe in het midden oosten met anders gelovigen wordt omgegaan... dat is ons voorland... dankzij naieve wereldverbeteraars zoals u.